امام مهدی (عج): من ذخیره خدا در روی زمین و انتقام گیرنده از دشمنان او هستم
۱۳۹۵/۲/۲۵ تعداد بازدید: ۲۴۰
print

مدیرعامل شرکت مخابرات لرستان گفت: ۳۸۵ روستای استان به شبکه اینترنت متصل هستند.

بهره‌مندی ۳۸۵روستای لرستان از اینترنت ۱۸هزار مشترک جدید اضافه شد

هومان محمودی با اشاره به اینکه از زمان اجرای طرح هم کد سازی تلفن های ثابت هزینه مکالمات کاهش یافته است، اظهار داشت: از زمان اجرای طرح هم کدسازی در لرستان حدود چهار میلیارد تومان درآمد مخابرات لرستان رشد کرده زیرا به علت کاهش هزینه ها تمایل مردم به استفاده از تلفن ثابت بیشتر از تلفن های همراه است.

وی با اشاره به اینکه شرکت مخارات لرستان سال گذشته حدود ۱۶ هزار شماره تلفن ثابت در سطح استان واگذار کرد، بیان داشت: واگذاری هر تلفن ثابت برای مخابرات بالای ۷۰۰ هزار تومان هزینه در بردارد در حالیکه مخابرات آن را با نرخ ۵۲ هزار تومان در اختیار مردم قرار می دهد.

مدیرعامل شرکت مخابرات لرستان به مردم توصیه کرد برای مکالمات خود از تلفن ثابت استفاده کنند و افزود: سه هزار و ۲۹۲ روستای استان دارای تلفن خانگی بوده یعنی امکان راه اندازی تلفن ثابت در تمام روستاهای دارای ارتباط استان فراهم شده است.

محمودی با اشاره به اینکه همه شهرهای لرستان مجهز به اینترنت هستند، اضافه کرد: همچنین تعداد ۳۸۵ روستای استان دارای اینترنت هستند یعنی در همه روستاهایی که زیر پوشش تلفن همراه هستند بستر اینترنت در حد «تری جی» فراهم شده است.

وی با بیان اینکه ۳۶۰ روستای لرستان دارای دفاتر «آی سی تی» روستایی است، اضافه کرد: در این دفاتر خدمات پست و پست بانک و تامین اینترنت ارائه می شود.

مدیرعامل شرکت مخابرات لرستان با اشاره به اینکه حدود ۶۳ هزار و ۳۱۹ نفر از مشترکان سطح استان دارای اینترنت تلفن ثابت از مخابرات هستند، عنوان کرد: سال گذشته حدود ۱۸ هزار مشترک جدید برای بهره مندی از اینترنت به وسیله تلفن ثابت به شرکت مخابرات لرستان مراجعه کردند.

محمودی افزود: سال گذشته و با توجه به بحث واگذاری مودم رایگان از سوی شرکت مخابرات ۱۷ هزار و ۷۸۲ مشترک جدید، اینترنت از این شرکت دریافت کردند

  • - گردآوری: تبیان لرستان
نظرات

 نام:
 *نظر:

مطالب مشابه

© کلیه حقوق معنوی و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.