امام مهدی (عج): من ذخیره خدا در روی زمین و انتقام گیرنده از دشمنان او هستم
۱۳۹۵/۴/۵ تعداد بازدید: ۴۲۵
print

عشق امام(ره) در دل مردم موج می‌زند وضعیت بیکاری باعث شرمندگی است

حجت الاسلام سید علی خمینی یادگار امام(ره) با بیان اینکه عشق امام در دل مردم موج می زند گفت: خیلی از مسئولان دلسوز نظام هستند.

حجت الاسلام سید علی خمینی یادگار حضرت امام(ره) شامگاه جمعه در جمع مردم شهرستان ازنا در سخنانی با گرامیداشت یاد امام(ه) و شهدای انقلاب و هشت سال دفاع مقدس اظهار داشت: وقتی که انقلاب اسلامی ایران در میان ناباوری دنیا به پیروزی رسید و ملت مسلمان ایران نهضت خود را به ثمر رساندند دشمنان نظام در مقابل این موج مردم و انقلاب اسلامی اهدافی را برای خود قرار دادند.

عشق امام(ره) در دل مردم موج می زند

وی با بیان اهدافی که دشمنان برای خود قرار دادند تا به مقابله با نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برخیزند گفت: یکی از این اهداف بحث ایجاد اختلافات قومی و قبیله ای بود تا کشور را از لحاظ امنیتی مورد آسیب قرار داده و ناامنی قومی و قبیله ای ایجاد کنند.

حجت الاسلام سید علی خمینی یادگار امام(ره) در ادامه سخنان خود با بیان اینکه امام(ره) به درستی در مقابل این ایده و طرح شوم ایستاد گفت: امام(ره) این هدف دشمن را شناخت و فهمید که دشمن در پی این بوده که یک گروه به گروه دیگر و یک مذهب به مذهب دیگر حمله کند و نتیجه آن از بین رفتن انقلاب و کند شدن سرعت انقلاب شود.

وی با بیان اینکه مردم لرستان پیش از انقلاب نه تنها به امام(ره) محبت داشتند بلکه پشتیبان امام بودند و دل امام به مردم لرستان گرم بود افزود: نه تنها نگرانی امنیتی در این استان نداشتیم بلکه امام(ره) اگر جایی می خواست تکیه کند و حضور پرشور مردمی را به رخ دشمن بکشد لرستان را مثال می زد.

حجت الاسلام خمینی در ادامه سخنان خود با بیان اینکه اما در سایر نقاط دشمن چشم طمع داشت گفت: در میان عرب ها، کرد ها، ترک ها و اهل سنت دشمن چشم طمع داشت اما هر جا که وارد می شد می دید در میان مردم باز هم محبوبیت امام(ره) حرف اول را می زند.

وی با اشاره به اینکه به مناسبت نسبتی که با این مرد بزرگ دارم به جاهای محروم و دور افتاده از پایتخت سفر و مشاهده می کنم که ایشان بین مردم محبوبیت دارند گفت: بعد از گذشت این همه سال هنوز عشق امام در دل مردم موج می زند.

۱۷ هزار نفر در کشور قربانی تروریسم شدند

حجت الاسلام سید علی خمینی یادگار امام(ره) با اشاره به اینکه دشمن در مرحله بعد حذف فیزیکی و ترور افراد موثر و شخصیت های قدرتمند در انقلاب را دستور کار خود قرار داد عنوان کرد: دشمنان در کشور ایران جنایت کردند و کارهایی انجام دادند که داعش در عراق و سوریه نکرده، داعش در شکل و شمایل فجیع ظاهر می شود اما کجا توانسته رئیس جمهور عراق و سوریه را بکشد و کجا توانسته نخست وزیر عراق و سوریه را بکشد و کجا توانسته نمایندگان خدوم یک ملت را بکشد؟

وی سخنان خود را اینگونه ادامه داد: منافقان نه تنها مردم بی گناه را می کشند که مسئولان ارشد و مغزهای متفکر نظام را هدف قرار دادند و آنها را ترور کردند.

حجت الاسلام سید علی خمینی یادگار امام(ره) با بیان اینکه شهید بهشتی کم آدمی نبود، خیلی بزرگ بود و وزنه و ملتی برای خودش بود عنوان کرد: ترور شهید بهشتی و شهید مطهری ضایعه کمی نیست.

وی با بیان اینکه این افراد که اقدام به این کارها کردند انسانهایی جنایت کار و منحرف بودند و به نظام ضربه زدند گفت: در حادثه هفتم تیر کشور به واقع لطمه خورد، درست است که دشمنان به هدف خود نرسیدند و نظام و مردم محکم ایستادند اما به نظام ضربه و لطمه زدند و از پیشرفتها جلوگیری کردند.

حجت الاسلام سید علی خمینی یادگار امام(ره) با طرح این سوال که مگر ما چند مطهری، بهشتی و صدوقی داشتیم تصریح کرد: دشمنان به کشور ضربه زدند و جنایت کردند، حتی رهبری معظم انقلاب مورد ترور قرار گرفت و لطف الهی بود که توطئه دشمنان در این زمینه به ثمر ننشست.

وی با بیان اینکه دشمنان هر چه از دستشان برآمد انجام دادند گفت: ما در کشور قریب به ۱۷ هزار کشته و شهید ترور داریم و اینها قربانی تروریسم شدند.

خیلی از مسئولان کشور دلسوز هستند

حجت الاسلام سید علی خمینی یادگار امام(ره) با بیان اینکه امام به این افراد توصیه و نصیحت می کند که خود را اصلاح کنند گفت: امروز یک عده دلسوز شده اند که چرا با اینها برخورد کرده اید؟ چرا با منافقین و گروهک ها برخورد کرده اید؟

وی با بیان اینکه نظام باید با این اینها مقابله می کرد، محکم و قاطع هم باید برخورد می شد و شد و کشور روی آرامش را دید گفت: این درست نبوده که بیایم راه را محکوم کنیم و امام(ره) را محکوم کنیم که چرا دستور داد با اینها مقابله شود، پس اجازه داده می شد تا اینها موزیانه روز به روز ترور کنند و آدم بکشند؟

حجت الاسلام سید علی خمینی یادگار امام(ره) با بیان اینکه ناجوانمردانه است که نظام را متهم کنیم که چرا با منافقین و قاتلین ۱۷ هزار نفر در کشور تند برخورد کردید گفت: برخورد با این افراد درس عبرت برای آیندگان شد و اگر کسی شمشیر به روی نظام و مردم بکشد بر اساس دستور اسلام محکم مقابل آنها ایستاده ایم.

وی با بیان اینکه در مرحله بعد منافقین و کسانی که مقابل نظام بودند وقتی دیدند که مردم پشتوانه نظام هستند آمدند اقدام به ترور شخصیت کردند و شخصیت های مهم کشور را که نتوانسته بودند ترور کنند ترور شخصیت کردند و برای خانواده مسئولان ما شایعه ساختند گفت: یکی را گفتند دزد است، یکی را گفتند جاسوس است و یکی را گفتند خائن است که این امر موجب ناامیدی مردم می شود.

حجت الاسلام سید علی خمینی یادگار امام(ره) با بیان اینکه متاسفانه برخی از مسئولان کشور در طول این سالهای بعد از انقلاب بد عمل کردند گفت: برخی از مسئولان ما بی عرضگی کردند چرا که وضع کشور باید بهتر از این باشد و این میزان بیکاری باعث شرمندگی است.

وی ادامه داد: اما اینکه بگوئیم همه مسئولان ما خائن یا دزد هستند اینگونه نیست چرا که این مسئولان را مردم انتخاب کردند و من با خیلی از این مسئولان در ارتباط هستم خیلی از آنها دلسوز هستند.

  • - گردآوری: تبیان لرستان
نظرات

 نام:
 *نظر:

مطالب مشابه

© کلیه حقوق معنوی و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.