امام مهدی (عج): من ذخیره خدا در روی زمین و انتقام گیرنده از دشمنان او هستم
۱۳۹۵/۳/۶ تعداد بازدید: ۲۰۴
print

آزادسازی خرمشهر یکی از فرازهای انقلاب اسلامی است

مدیر کل تبلیغات اسلامی لرستان گفت: آزادسازی خرمشهر یکی از فرازهای انقلاب اسلامی است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی لرستان،حجت‌الاسلام مهدوی،مدیر کل تبلیغات اسلامی لرستان  در حاشیه در مراسم گرامیداشت سی و چهارمین سالروز حماسه آزادسازی خرمشهر که در محل سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان برگزار شدگفت: آزادسازی خرمشهر، نشان داد که می‌توان با ایمان و اتکاء به خداوند و حضور مردم در صحنه و با استقامت و پایداری تمام محاسبات جهانی را بر هم زد و به یک نتیجه بزرگ رسید.

 به فرموده امام راحل (ره) مبنی براینکه «خرشمهر را خدا آزاد کرد»، اشاره کرد و افزود: پیروزی رزمندگان اسلام در عملیات بیت المقدس دارای اهمیت بسیار فراوان و یک نقطه عطف در دوران دفاع مقدس بود و این جمله حضرت امام (ره) نشان از اهمیت این پیروزی است.

با تاکید بر اهمیت پرسش گری در مسائل انقلاب اسلامی، اظهار کرد: باید نسبت به خرمشهر و آزادسازی آن با پرسش گری معرفت پیدا کنیم چرا که این آزادسازی خرمشهر یکی از فرازهای انقلاب اسلامی است.

  وی در پایان کم رنگ کردن ارزش ها و اعتقادات در میان افراد جامعه را یکی از اهداف اصلی دشمنان کشور برشمرد و گفت: انتقال ارزش های دفاع مقدس به نسل جوان و زنده نگه داشتن راه و یاد شهدا جوانان را در مقابل نقشه های دشمن مصون نگه خواهد داشت که این بر عهده همه ماست.

گفتنی است،در پایان این همایش حجت‌الاسلام مهدوی،مدیر کل تبلیغات اسلامی لرستان با سردار محسن رضایی،دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام دیدار کرد.

  • - گردآوری: تبیان لرستان
نظرات

 نام:
 *نظر:

مطالب مشابه

© کلیه حقوق معنوی و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.