امام مهدی (عج): من ذخیره خدا در روی زمین و انتقام گیرنده از دشمنان او هستم
۱۳۹۵/۴/۱۲ تعداد بازدید: ۲۷۴
print

روز قدس نماد صف‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌بندی حق در مقابل باطل است

مدیر کل تبلیغات اسلامی لرستان گفت: روز قدس نماد صف‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌بندی حق در مقابل باطل است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان،حجت‌الاسلام مهدوی،مدیر کل تبلیغات اسلامی لرستان در گفت و گو با خبر نگار دفتر روابط عمومی گفت: روز قدس یکی از برجسته‌‌‌‌‌ترین یادگارهای امام راحل عزیز ماست که نشانه‌‌‌‌‌ی دلبستگی انقلاب و دلبستگی ملت ما به ماجرای قدس شریف و ماجرای فلسطین است.

 وی افزود: روز قدس نشان‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌دهنده‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ی صف‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌بندی حق و باطل، صف‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌بندی عدل در مقابل ظلم است روز فریاد رسای مسلمانان علیه سرطان کشنده‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ی صهیونیزم است که به وسیله‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ی دست متجاوز اشغالگران، مداخله کنندگان، قدرتهای استکباری به جان امت اسلامی افتاده است.

وی اظهار داشت: بی‌شک حضور گسترده مردم خداجو، مؤمن و ولایت‌مدار در راهپیمایی آخرین جمعه از ماه مبارک رمضان حمایت از مظلومان و ستمدیدگان فلسطین و انزجار از توطئه‌ها و ترفندهای رژیم صهیونیستی و محکومیت ددمنشی‌ها و وحشی‌گری‌های  گروه‌های تکفیری و تروریستی و ضد اسلامی داعش بر علیه مردم مسلمان در عراق و سوریه و اقدامات غیرانسانی آل‌سعود در یمن و آل‌خلیفه در بحرین بر علیه حرکت‌های اسلامی و انقلابی مردم منطقه است.

  • - گردآوری: تبیان لرستان
نظرات

 نام:
 *نظر:

مطالب مشابه

© کلیه حقوق معنوی و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.