امام مهدی (عج): من ذخیره خدا در روی زمین و انتقام گیرنده از دشمنان او هستم
۱۳۹۵/۶/۲ تعداد بازدید: ۱۶۶
print

عدالت و پیشرفت از اصول مهم حکومت اسلامی محسوب می‌شوند

مدیر کل تبلیغات اسلامی لرستان گفت: عدالت، صداقت و پیشرفت سه اصل مهم در حکومت اسلامی هستند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان، حجت الاسلام سعید مهدوی امین ظهر دوشنبه در مراسم تودیع و معارفه رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دلفان در سخنانی با اشاره به اینکه در حکومت اسلامی اگر می خواهیم ادارات و سازمان ها اسلامی باشد باید از مدیران اسلامی استفاده کنیم اظهار داشت: این امر به این دلیل بوده که منابع انسانی به عنوان یکی از مهمترین ارکان حکومت اسلامی به صورت اسلامی با مردم رفتار خواهند کرد.

وی با اشاره به اینکه تمدن اسلامی باید به عنوان الگو و نمونه برای سایر حکومت ها شناخته شود افزود: برای محقق شدن این امر باید هزینه های زیادی شود کما اینکه طی ۳۸ سال عمر انقلاب اسلامی همواره شهدا، جانبازان و اخیرا شهدای مدافع حرم  هر زمان تهدیدی اسلام را نشانه گرفته به میدان رفته اند و جان خود را نثار آرمانهای والای تمدن و حکومت اسلامی کرده اند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی لرستان با تاکید بر اینکه دشمن به دنبال شکست این جریان اسلامی است ادامه داد: در طول تاریخ حکومت های اسلامی داشته ایم اما تداوم نداشته اند اما با نگاه به آینده همین حکومت اسلامی را به صاحب اصلی خود ولی عصر(عج) خواهیم رساند.

حجت الاسلام مهدوی امین گفت: عدالت، صداقت و پیشرفت سه اصل مهم حکومت اسلامی هستند.

  • - گردآوری: تبیان لرستان
نظرات

 نام:
 *نظر:

مطالب مشابه

© کلیه حقوق معنوی و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.