امام مهدی (عج): من ذخیره خدا در روی زمین و انتقام گیرنده از دشمنان او هستم
۱۳۹۵/۳/۱۲ تعداد بازدید: ۱۱۱۰
print

شرکت ۲۰ هزار نفر در طرح های آموزشی و تبلیغی،تبلیغات اسلامی لرستان

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان از شرکت۲۰ هزار نفر در طرح های آموزشی،ترویجی و تبلیغی این اداره کل خبر داد.

 

 

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی لرستان لرستان، حجت‌الاسلام  مهدوی‌، مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان با حضور درگردهمایی و آیین تجلیل از فعالان قرآنی  لرستان که در تالار شهید آوینی خرم‌آباد برگزار شد، گفت: ماه رجب، شعبان و رمضان فصل نیایش است و مانند بهار که فصل شکوفایی است این سه ماه نیز فصل شکوفایی معنوی است.
وی با اشاره به این‌که همدلی و همراهی در لرستان اتفاق افتاده است، افزود: بخشی‌نگری را کنار گذاشته‌ایم و در قالب همدلی و هم‌زبانی بضاعت خود را در اختیار جامعه قرآنی می‌گذاریم.

وی با اشاره به ثبت ۶۵ مؤسسه قرآنی و ۱۵۵ خانه قرآن شهری وروستایی در استان لرستان، تصریح کرد: همدلی و همراهی بین دستگاه‌های فرهنگی و قرآنی استان ایجاد شده و این دستگاه‌ها بخشی‌نگری را کنار گذاشته‌ و در قالب همدلی و هم‌زبانی بضاعت خود را در اختیار جامعه قرآنی گذاشته‌اند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان با اشاره به این‌که سال ۹۴ سال خوبی بود،بیان کرد: در لرستان ۶۵ مؤسسه قرآنی به ثبت رسیده و نیز ۱۵۵ خانه قرآن شهری و روستایی فعال داریم که قوی و درخور تحسین هستند که ما فقط جنبه نظارتی بر این مؤسسات داریم.
وی تصریح کرد: حدود ۲۰ هزار نفر در طرح‌های آموزشی، ترویجی و تبلیغی اداره کل تبلیغات استان شرکت کردند.
مهدوی امین گفت: در ماه مبارک رمضان برنامه‌های استانی جزءخوانی قرآن، برگزاری محافل انس با قرآن و برنامه تفسیر قرآن، برنامه آموزش قرآن به‌صورت همگانی داریم.

  • - گردآوری: تبیان لرستان
نظرات

 نام:
 *نظر:

مطالب مشابه

© کلیه حقوق معنوی و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.