امام مهدی (عج): من ذخیره خدا در روی زمین و انتقام گیرنده از دشمنان او هستم
۱۳۹۵/۳/۱۰ تعداد بازدید: ۱۶۰۱
print

1700مسجد آماده تبلیغ در لرستان

مدیر کل تبلیغات اسلامی لرستان گفت:1700مسجد در لرستان وجود دارد که آماده تبلیغ هستند.

 

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی لرستان،در این همایش که با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین سید جواد شهرستانی نماینده تام الاختیار آیت الله العظمی سیستانی  برگزار شد،حجت‌الاسلام سعید مهدوی،مدیر کل تبلیغات اسلامی لرستان گفت: وصیت امام راحل، تاکید رهبری و
همچنین مراجع تقلید در خصوص حوزه های علمیه بحث تهذیب و تعلیم است.

وی با بیان اینکه این تهذیب و تربیت باید منجر به این شود که عالمانی کامل برای تبلیغ معارف دینی در حوزه های علمیه داشته باشیم افزود: حلقه مفقوده
حوزه های علمیه امر تبلیغ بوده است.

حجت‌الاسلام مهدوی  با بیان اینکه لرستان یکی از ظرفیتهای بزرگ و بسترهای خوب برای تبلیغ است اظهار داشت: بیش از هزار و ۷۰۰ مسجد در لرستان وجود دارد که آماده تبلیغ هستند.

وی با اشاره به ساخت ۳۲۰ خانه عالم در استان لرستان تصریح کرد: در لرستان بیش از ۶۴۰ روحانی آماده تبلیغ داریم که کار تبلیغ سالانه بر عهده آنها است.

مدیر کل تبلیغات اسلامی لرستان بیان داشت: همچنین ما در استان ۱۰۳ روحانی مستقر و ۱۰۶روحانی طرح هجرت در روستاها فعالیت دارند.

حجت‌الاسلام مهدوی امین با تاکید بر اینکه این تعداد روحانی جوابگوی استان لرستان نیست تصریح کرد: ما هزار و ۷۰۰ مسجد در استان داریم و این در حالیست که تعداد روحانی های ما ۶۴۰ نفر هستند.

وی با بیان اینکه ما به ازای هر سه مسجد یک روحانی داریم افزود: سعی کرده ایم این نقص را در ایام و مناسبت های خاص جبران کنیم.

مدیر کل تبلیغات اسلامی لرستان با بیان اینکه در آستانه ماه رمضان همایش طلایه داران تبلیغ را برگزار کرده ایم اضافه کرد: همچنین حدود ۵۰۰ تا ۶۰۰ روحانی در استان با کمک اوقاف و امور خیریه، حوزه علمیه قم، نیروهای جهادی و. .. در ایام محروم، صفر، رمضان به استان برای انجام کار تبلیغ دعوت می‌کنیم.

حجت‌الاسلام مهدوی امین خطاب به حجت‌الاسلام شهرستانی ادامه داد: در بحث تبلیغ، توسعه طرح روحانی مستقر، اعزام روحانی و. .. ما را یاری کنید.

 

  • - گردآوری: تبیان لرستان
نظرات

 نام:
 *نظر:

مطالب مشابه

© کلیه حقوق معنوی و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.