امام مهدی (عج): من ذخیره خدا در روی زمین و انتقام گیرنده از دشمنان او هستم
۱۳۹۵/۱/۲۸ تعداد بازدید: ۲۴۶
print

اجرای طرح «با قرآن در زلال اعتکاف» در۱۲ مسجد بروجرد

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بروجرد از برگزاری طرح قرآنی "با قرآن در زلال اعتکاف" در ۱۲ مسجد برگزار کننده مراسم معنوی اعتکاف خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی لرستان، حجت‌الاسلام صادق جعفرپور در این رابطه گفت: به منظور ترویج فرهنگ قرآنی و با هدف معطر کردن فضای مساجد و معتکفین ماه رجب با عطر قرآنی طبق برنامه ریزی های به عمل آمده طرح قرآنی با قرآن در زلال اعتکاف در سطح مساجد مجری اعتکاف بروجرد، برگزار می‌شود.

وی افزود: در این طرح قرآنی با حضور مربیان و حافظان برتر شهرستان معتکفین با قرائت و مفاهیم و روش های حفظ سوره ای از سوره های قرآن به صورت کامل آشنا می شوند و آموزش قرائت صحیح نماز(حمد و سوره)، جزء خوانی قرآن کریم با دعوت از مرتلین ممتازشهرستان، قرائت یک صفحه از سوره یاسین بین نماز ظهر و عصر با ارائه مفاهیم توسط استاد، از بخش های مختلف پیش بینی شده در این طرح هستند.

وی ادامه داد: با توجه به فردگرا بودن این عبادت الهی، فرصتی برای اندیشیدن و تفکر در نعمتهای الهی و نامه اعمال خود است که برکات فراوانی را در پی دارد و امیدواریم جوانان شهرستان، بتوانند از این موقعیت، نهایت بهره را ببرند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی بروجرد ابراز کرد: افرادی که در طی این مدت به‌عنوان چهره و استعداد قرآنی شناسایی شوند به صورت ویژه مورد حمایت قرار می گیرند تا شاهد شکوفایی استعداد آنان باشیم.

  • - گردآوری: تبیان لرستان
نظرات

 نام:
 *نظر:

مطالب مشابه

© کلیه حقوق معنوی و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.