امام مهدی (عج): من ذخیره خدا در روی زمین و انتقام گیرنده از دشمنان او هستم
۱۳۹۵/۴/۱۲ تعداد بازدید: ۹۴
print

برگزاری با شکوه راهپیمایی روز جهانی قدس در بروجرد

راهپیمایی روزجهانی قدس با شکوه و عظمت خاصی در شهرستان بروجرد برگزار شد.

 

 

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان، حجت‌الاسلام صادق جعفر پور رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بروجرد با اعلام این خبرگفت: راهپیمایی روز جهانی قدس از ساعت ۱۱ صبح روز جمعه۱۱ تیر ماه  در بروجرد همزمان با  سایر شهرهای ایران برگزار شد.

وی افزود: در این راهپیمایی شمار زیادی از مردم با سر دادن شعارهایی و در دست گرفتن نوشته هایی خواستار پایان اشغال فلسطین توسط اسرائیل شدند.

وی اضافه کرد:مردم بروجرد مانند همیشه پایبندی خود را به آرمان های والای امام خمینی(ره) را با حضور خود در راهپیمایی روز جهانی قدس نشان دادند

گفتنی است در این راهپیمایی کارکنان اداره تبلیغات اسلامی بروجرد،هیئات مذهبی و موئسسات قرآنی و خانه های قرآنی شهری و روستایی بروجرد هم حضور پررنگی داشتند.

وی خاطر نشان کرد:امام خمینی در سال ۱۳۵۸ آخرین جمعه ماه رمضان هر سال را به‌عنوان روز جهانی قدس اعلام کردند و خواستار حمایت مسلمانان جهان از مردم فلسطین شدند.

در پایان راهپیمایی سراسری روز قدس،و پیش از ایراد خطبه های نماز جمعه  بیانیه پایانی راهپیمایی سراسری روز جهانی قدس که در ۱۰ بند تنظیم شده بود در مصلی نماز جمعه بروجرد قرائت شد.

  • - گردآوری: تبیان لرستان
نظرات

 نام:
 *نظر:

مطالب مشابه

© کلیه حقوق معنوی و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.