امام مهدی (عج): من ذخیره خدا در روی زمین و انتقام گیرنده از دشمنان او هستم
۱۳۹۵/۵/۱۷ تعداد بازدید: ۱۹۳
print

برگزاری جشن بزرگ ۳ هزار نفری در سایه سار کریمه اهل بیت(س) در بروجرد

جشن بزرگ در سایه سار کریمه اهل البیت(س) شامگاه پنجشنبه با حضور بیش از سه هزار نفر از مردم بروجرد و خادمان حرم حضرت فاطمه معصومه(س) در سالن طالقانی بروجرد برگزار شد.

 

 

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی لرستان علی روزبهانی مسئول خبر اداره تبلیغات اسلامی بروجرد با اعلام این خبر گفت:جشن بزرگ در سایه سار کریمه اهل بیت (س) با حضور بیش از سه هزار نفر مردم بروجرد و با حضور خدام معزز حرم حضرت معصومه (س) و جمعی از مسئولین، امام جمعه شهرستان،رئیس اداره تبلیغات اسلامی،اعضای شورای هیئات مذهبی و کانون مداحان در سالن طالقانی این شهرستان برگزار شد.

وی افزود: حجت‌الاسلام و المسلمین شیخ حسن ترابی امام جمعه بروجرد در این جشن طی سخنانی مناسب ترین روز برای نامگذاری روز دختر مسلمان را ولادت با سعادت حضرت فاطمه معصومه(س) دانست و گفت: پیام این نامگذاری این است که دختران مومنه و محجبه ایران اسلامی باید حضرت فاطمه معصومه(س) را الگوی خود قرار دهند.
حجت‌الاسلام والمسلمین ترابی افزود: دختران و بانوان مومن و متدین ایران اسلامی باید عفت و پاکدامنی را در جامعه ترویج کنند و ادامه دهنده راه حضرت معصومه(س) باشند.
در ادامه این جشن مولودی خوانی و قرعه کشی سفر مشهد مقدس بین اسامی معصومه و فاطمه برگزار شد.

  • - گردآوری: تبیان لرستان
نظرات

 نام:
 *نظر:

مطالب مشابه

© کلیه حقوق معنوی و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.