امام مهدی (عج): من ذخیره خدا در روی زمین و انتقام گیرنده از دشمنان او هستم
۱۳۹۴/۱۲/۲۱ تعداد بازدید: ۳۷۸
print

برگزاری جلسه رئیس تبلیغات اسلامی بروجرد با مسئولین شورای هیئات مذهبی و کانون مداحان این شهرستان

 به گزارش روابط عمومی اداره‌کل تبلیغات اسلامی لرستان, حجت‌الاسلام صادق جعفرپور،رئیس اداره تبلیغات اسلامی بروجرد در جلسه با مسئولین شورای هیئات مذهبی و کانون مداحان این شهرستان ایام فاطمیه را یکی از عوامل حیات اسلام دانست و افزود: باید سعی شود برنامه‌هایی که هیئات مذهبی قرار است اجراکنند در خور و شان بانوی مکرم اسلام حضرت زهرا(س) باشد.

وی تصریح کرد: ایام فاطمیه (س) حال و هوای خاصی در هیئات مذهبی به وجود می‌آید جوانان با شور و شوق فاطمی به هیئات پا می‌گذارند لذا باید توجه ویژه‌ای به سین برنامه‌ها داشت نباید برنامه‌ها کم محتوا باشد استفاده از سخنرانان مطرح و مداحان نامی می‌تواند رونق خوبی به این محافل ببخشد.

گفتنی است،در ادامه این جلسه سید هادی ذاکر حسینی،مسئول شورای هیئات مذهبی بروجرد از برگزاری مراسم عزاداری و سخنرانی در مساجد, تکایا و حسینیه‌های شهرستان بروجرد خبر داد و گفت: در بیشتر هیئات مذهبی مراسم سخنرانی و عزاداری برگزار می‌شود.

لازم به ذکر است،در ابتدای جلسه حجت الله روستایی مسئول کانون مداحان و شاعران آئینی بروجرد و  از شرکت حداکثری مادحین اهل بیت (ع) در برنامه‌های ایام فاطمیه(س)خبر داد.

  • - گردآوری: تبیان لرستان
نظرات

 نام:
 *نظر:

مطالب مشابه

© کلیه حقوق معنوی و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.