امام مهدی (عج): من ذخیره خدا در روی زمین و انتقام گیرنده از دشمنان او هستم
۱۳۹۵/۲/۱۱ تعداد بازدید: ۲۴۷
print

برگزاری مراسم معنوی اعتکاف در۱۲مسجد شهری شهرستان بروجرد

رئیس اداره تبلیغات‌اسلامی شهرستان بروجرد ازبرگزاری مراسم معنوی اعتکاف در ۱۲ مسجد شهری این شهرستان خبرداد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی لرستان،حجت‌الاسلام جعفرپور، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بروجرد، بااعلام این خبر،گفت: مراسم معنوی اعتکاف در ۱۲ مسجد از مساجد شهری این شهرستان برگزار شد.

وی افزود:برگزاری اقامه نماز جماعت, برگزاری گفتمان دینی با موضوعات مختلف, برگزاری دعای توسل,ویژه برنامه های ولادت امیرالمومنین(ع)، زیارت عاشورا, قرائت قرآن کریم, مسابقات فرهنگی, مراسم رحلت حضرت زینب(سلام الله علیها) و برگزاری مراسم دعای ام داوود راازمهمترین برنامه های اعتکاف عنوان کرد.

حجت‌الاسلام جعفرپور اظهار داشت: در ایام اعتکاف امسال به گونه ای برنامه ریزی شد که معتکفین علاوه بر شرکت در حلقه های معرفت و جلسات پرسش و پاسخ فرصت مناسب برای عبادت و راز و نیاز نیز داشتند.

وی تصریح کرد:اعزام مبلغ به مساجد محل برگزاری اعتکاف و تهیه و توزیع ویژه نامه در بین معتکفین،توزیع اقلام بهداشتی از دیگر برنامه های اداره تبلیغات اسلامی شهرستان در ایام اعتکاف امسال بود.

  • - گردآوری: تبیان لرستان
نظرات

 نام:
 *نظر:

مطالب مشابه

© کلیه حقوق معنوی و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.