امام مهدی (عج): من ذخیره خدا در روی زمین و انتقام گیرنده از دشمنان او هستم
۱۳۹۵/۴/۱۹ تعداد بازدید: ۲۲۹
print

برگزاری نماز عید فطر در شهرستان بروجرد

رئیس اداره تبلیغات اسلامی بروجرد از اقامه نماز عید سعید فطر در خیابان صفا این شهرستان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی لرستان، حجت‌الاسلام صادق جعفرپور، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بروجرد با اعلام این خبر، گفت: با توجه به هماهنگی های به عمل آمده نماز با شکوه عید سعید فطر سال جاری ساعت ۷ صبح روز چهارشنبه هفته گذشته به امامت حجت ­الاسلام ترابی، امام جمعه شهرستان در خیابان صفا این شهرستان با حضور با شکوه مردم خداجو و مومن  برگزار شد.

وی افزود: مردم مومن و خداجوی بروجرد بعد از یک ماه روزه داری نماز عید فطر را همزمان با سراسر ایران اسلامی به امامت امام جمعه شهرستان بروجرد حجت‌الاسلام و المسلمین ترابی اقامه کردند.

لازم به ذکر است نماز عید سعید فطر در بروجرد در مقابل مسجد امام خمینی(ره) و خیابان صفا و جعفری با حضور گسترده مردم برگزار شد. مردم مسلمان این شهرستان در ساعات اولیه صبح چهارشنبه گروه گروه به طرف محل برگزاری و اقامه نماز عید فطر حرکت می کردند و با ندای تکبیر برای برگزاری نماز عید آماده شدند.

مراسم راس ساعت ۶ صبح با قرائت آیاتی از کلام الله مجید آغاز و مردم مومن و خدا جو ی بروجرد در ابتدا و آغاز مراسم نماز عید فطر با خواندن دعای ندبه ارادت خود را به امام عصر(عج) و ائمه اطهار ابراز داشتند.

  • - گردآوری: تبیان لرستان
نظرات

 نام:
 *نظر:

مطالب مشابه

© کلیه حقوق معنوی و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.