امام مهدی (عج): من ذخیره خدا در روی زمین و انتقام گیرنده از دشمنان او هستم
۱۳۹۵/۲/۵ تعداد بازدید: ۳۲۷
print

حضور امام جمعه شهرستان بروجرد در بین معتکفین

حجت‌الاسلام ترابی امام جمعه بروجرد با حضور در مراسم معنوی اعتکاف در بین معتکفین به ایراد سخنرانی پرداخت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی لرستان حجت‌الاسلام شیخ حسن ترابی امام جمعه و نماینده ولی فقیه در بروجرد در بین معتکفین حضور قشرهای مختلف مردم به‌ویژه جوانان را در مراسم پربار و معنوی اعتکاف، نشانه حقیقت جویی و افزایش توجه به معنویات دانست.

وی  افزود: عبادت خداوند و راز و نیاز با خالق بی همتا در ایام البیض، ضمن خودسازی و تطهیر روح، نزدیک تر شدن مخلوق به خالق و نا امید شدن شیطان را به ارمغان می آورد.

نماینده ولی فقیه در بروجرد گفت: شرکت گسترده مردم به‌ویژه جوانان در مراسم معنوی و فرهنگی اعتکاف با ترویج فضائل دینی و اسلامی مانع بسیاری از ناهنجاری ها در جامعه می‌شود.

وی تصریح کرد:  مبارزه با تهاجم فرهنگی از مهمترین  ثمرات اعتکاف است که دلهای خدایی معتکفین تحت تأثیر تهاجمات دشمن قرار نخواهد گرفت.

وی در پایان گفت: اعتکاف باعث آمرزش گناهان می‌شود و اعتکاف خانه تکانی دلهاست و حضور در مراسم معنوی اعتکاف سبب نزدیکی دلها به خداوند باریتعالی می‌شود.

  • - گردآوری: تبیان لرستان
نظرات

 نام:
 *نظر:

مطالب مشابه

© کلیه حقوق معنوی و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.