امام مهدی (عج): من ذخیره خدا در روی زمین و انتقام گیرنده از دشمنان او هستم
۱۳۹۵/۲/۲۰ تعداد بازدید: ۱۳۴
print

حضور روحانیون بروجرد در نماز جمعه این شهرستان

نماز جمعه ۱۷ اردیبهشت ماه بروجرد با حضور پرشور روحانیون این شهر برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی لرستان حجت‌الاسلام صادق جعفرپور رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بروجرد با اعلام این خبر گفت: نماز عبادی سیاسی جمعه ۱۷ اردیبهشت ماه ۹۵ با حضور چشمگیر روحانیون به امامت حجت‌الاسلام و المسلمین شیخ حسن ترابی امام جمعه این شهرستان برگزار گردید.

 وی افزود: امام جمعه بروجرد در خطبه های این هفته نماز جمعه گفت: امام جمعه بروجرد گفت: سخنان رهبر معظم انقلاب پاسخی قاطع و دندان شکن به دشمن و تذکری به مسئولان کشور بود تا در تعامل با قدرت های زورگو و سلطه گر از خود ضعف نشان ندهند.
وی اضافه کرد: زورگویی آمریکا به رزمایش خلیج فارس ختم نمی شود بلکه این رفتارهای نامعقول در مسائل هسته ای و منطقه ای مانند عراق، سوریه و یمن نیز دیده می‌شود.
به گفته وی در بحث هسته ای به رغم اینکه ایران با صداقت وارد عمل شد و به تعهدات خود عمل کرد ولی هیچ تحریمی برداشته نشد.

امام جمعه بروجرد گفت: خدمت به مردم در سایه همدلی، همفکری و همراهی مسئولان و نمایندگان با یکدیگر محقق می‌شود.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با تبریک فرا رسیدن روز جانباز اظهار کرد: جانبازان، شهیدان زنده انقلاب هستند و باید کار نیمه تمام شهیدان را با انتقال ارزش های دفاع مقدس به نسل های بعد به پایان برسانند.

  • - گردآوری: تبیان لرستان
نظرات

 نام:
 *نظر:

مطالب مشابه

© کلیه حقوق معنوی و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.