امام مهدی (عج): من ذخیره خدا در روی زمین و انتقام گیرنده از دشمنان او هستم
۱۳۹۵/۵/۱۹ تعداد بازدید: ۲۳۳
print

حضور ۲۲۰ نفر از فعالان فرهنگی مذهبی بروجرد در کارگاه آموزشی فرق و نحله های انحرافی

کارگاه آموزشی فرق و نحله های انحرافی با شرکت ۲۲۰ نفر از فعالان فرهنگی و اقشار تأثیر گذار در اداره تبلیغات اسلامی بروجرد برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی لرستان حجت االاسلام صادق جعفرپور رئیس اداره تبلیغات اسلامی بروجرد با اعلام این خبر گفت: در این کارگاه حجت‌الاسلام و المسلمین حاتمیان مدیرکل ادیان و مذاهب سازمان تبلیغات اسلامی به‌عنوان استاد حضور داشت.

در این کارگاه تخصصی که با استقبال خوب فعالان فرهنگی مذهبی  مواجه شده بود، حجت‌الاسلام و المسلمین حاتمیان در خصوص شناخت فرقه های دروغین سخنرانی کرد.
وی با اشاره به وجود نحله های انحرافی و عرفان های کاذب و معرفی برخی از آنها، خواستار آگاهی بخشیدن به اقشار مختلف به‌ویژه جوانان در این مورد شد.

حجت‌الاسلام جعفرپور در خصوص سرفصل آموزشی این کارگاه گفت: جریان شناسی نحله های انحرافی و زمینه پیدایش آن، آشنایی با تاریخچه و مبانی فکری و اعتقادی فرق و نحله ها، شناخت مبانی اعتقادی و فکری تصوف و نقد آن، نقد فرقه اخباریگری از مهمترین سرفصل های این دوره آموزشی بود.

وی مقابله فرهنگی با فرق و نحله ها و پاسخگویی به شبهات را از مهمترین اهداف برگزاری این دوره آموزشی عنوان کرد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی بروجرد در پایان هدف از برگزاری این گونه جلسات و کارگاه های آموزشی را ارتقای علمی و فرهنگی اساتید و آشنایی هرچه بیشتر با این فرق دانست.

  • - گردآوری: تبیان لرستان
نظرات

 نام:
 *نظر:

مطالب مشابه

© کلیه حقوق معنوی و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.