امام مهدی (عج): من ذخیره خدا در روی زمین و انتقام گیرنده از دشمنان او هستم
۱۳۹۴/۱۲/۲۰ تعداد بازدید: ۷۳۹
print

بازدید مدیرکل تبلیغات اسلامی از اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دورود

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان از اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دورود بازدیدو با رئیس و کارکنان این اداره دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی لرستان،دراین بازدید حجت‌الاسلام مهدوی،مدیرکل محترم تبلیغات اسلامی استان لرستان ضمن بررسی فعالیتهای نحوه عملکرد این اداره درسطح شهرستان، گفت: اداره تبلیغات اسلامی بعنوان یک دستگاه فرهنگی – مذهبی در خط مقدم جبهه فرهنگی کشور قرار دارد، و باید با استفاده از تمامی ظرفیتهای موجود حداکثربهره را در زمینه فرهنگ دینی – قرآنی در جامعه برد.
مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان افزود: امیداست با همدلی بیشتر با دیگر دستگاههای اجرایی و فرهنگی در پیشبرد اهداف سازمانی و منویات رهبر انقلاب کوشا باشیم.
حجت‌الاسلام مهدوی در پایان سخنان خود ابراز امیدواری کرد هرچه سریعتر روند ساخت مجتمع فرهنگی شهرستان دورود اجرایی و پایان یابد.
گفتنی است،در این بازدید که حجت‌الاسلام غلامی،معاون فرهنگی،پژوهشی و آموزشی اداره کل تبلیغات اسلامی لرستان نیز حضور داشت حجت‌الاسلام تقویان،رئیس تبلیغات اسلامی دورود گزارشی از عملکرد سالجاری اداره تبیلغات اسلامی دورود را در بخش های مختلف فرهنگی _ قرآنی و اعزام مبلغ ارائه کرد.

  • - گردآوری: تبیان لرستان
نظرات

 نام:
 *نظر:

مطالب مشابه

© کلیه حقوق معنوی و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.