امام مهدی (عج): من ذخیره خدا در روی زمین و انتقام گیرنده از دشمنان او هستم
۱۳۹۵/۱/۱۵ تعداد بازدید: ۲۸۰
print

بهره‌مندی ۸۰۰۰ نفر از برنامه‌های قرآنی اداره تبلیغات اسلامی دورود در سال ۹۴

رئیس اداره تبلیغات اسلامی دورود ازبهره مندی۸۰۰۰ جوانان و نوجوان در مراکز و موسسات قرآنی درود در سال ۹۴ خبر داد.

 

به گزارش روابط‌ عمومی ‌اداره ‌کل ‌تبلیغات ‌اسلامی استان لرستان، حجت‌الاسلام محمدرضا تقویان، رئیس اداره تبلیغات اسلامی دورود، گفت:یکی از مهمترین اهداف اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دورود ترویج فرهنگ قرآنی در بین آحاد مردم جامعه  است زیرا تنها مأنوس کردن مردم با قرآن می تواند راهگشا و حلال بسیاری از مشکلات اجتماعی جامعه باشد.
وی افزود: برگزاری طرح قرآنی ۱۴۴۹، تفسیر بینات، تفسیر قرآن کریم، کلاس‌های آموزشی حفظ قرآن کریم، کلاس‌های مفاهیم، کلاس‌های روخوانی و روان‌خوانی، کلاس‌های صحیح خوانی، کلاس‌های قرآن و نهج ‌البلاغه از جمله برنامه‌های قرآنی است که در سال ۹۴ در این شهرستان برگزار شد.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی دورود اظهار داشت: ۸۰۰۰ نفراز جوانان و نوجوانان با حضور در مراکز و موسسات قرآنی از برنامه‌های قرآنی اداره تبلیغات اسلامی دورود در سال ۹۴ بهره برده اند.
وی در ادامه تصریح کرد: در مناسبت‌های مختلف مذهبی نیز از جمله ماه مبارک رمضان و ایام اعتکاف، محافل انس با قرآن کریم با دعوت از قاریان برتر شهرستان و استان برگزار شد.
حجت‌الاسلام تقویان ادامه داد: مراسم قرائت قرآن و ختم روزانه یک جزء، تلاوت ادعیه، روخوانی، روان‌خوانی، تجوید و حفظ قرآن از دیگر برنامه‌های این اداره بود که دراین مراکزبرگزار شد.
وی در پایان خاطرنشان کرد: ۹مؤسسه قرآنی، ۱۴ خانه قرآن،۱۵ هیئت قرآنی و ۸۰ جلسه خانگی قرآنی در شهرستان دورود بطور مستمر مشغول فعالیت در زمینه های مختلف قرآنی هستند.

 

  • - گردآوری: تبیان لرستان
نظرات

 نام:
 *نظر:

مطالب مشابه

© کلیه حقوق معنوی و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.