امام مهدی (عج): من ذخیره خدا در روی زمین و انتقام گیرنده از دشمنان او هستم
۱۳۹۵/۶/۲۸ تعداد بازدید: ۷۳۷
print

وظیفه ما زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای منا است

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان لرستان گفت:بر اساس رهنمودهای مقام معظم رهبری وظیفه ما زنده نگه داشتن یاد و خطره شهدای فاجعه منا است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان،حجت‌الاسلام سعید مهدوی،مدیرکل تبلیغات اسلامی استان لرستان، روز پنجشنبه در آیین بزرگداشت شهدای فاجعه منا در شهرستان دورود که با حضور رئیس سازمان حج و زیارت کشور،مسئولین شهرستان،خانواده های شهدای منا و جمع کثیری از اقشار مختلف مردم دورود برگزارشد،افزود: برخی اعمال مانند حج،نماز،روزه شعائراله هستند و یاد خدا را در دل مومنین زنده می‌کنند که باید آنها را بزرگ شمرده، در مقابل آنها تعظیم و آنها را احیاء کنیم.
وی با بیان اینکه مناسک حج از جمله مهمترین شعائر الهی هستند اظهار داشت:اگر به دنبال اقامه حج هستیم می بایست کشورهای اسلامی نگاهی به مناسک حج بیندازند و اداره امور این فریضه مهم را به عهده بگیرند.
وی خاطرنشان کرد: اگر تمام فرضیه های عمدی بودن این فاجعه را کنار بگذاریم آنچه باعث وقوع این حادثه شد بی تدبیری و بی کفایتی رژیم آل سعود بود.
وی گفت:زمانی که این حوادث بر اثر بی کفایتی دولت عربستان به وقوع می پیوندد تمام دنیا نظاره گر آن هستند که این باعث تضعیف دین خواهد شد.
حجت السلام مهدوی بیان با بیان اینکه دستان آل سعود و ایادی آن از جمله آمریکا،اسرائیل و انگلیس به خون مردمان سوره،یمن و عراق آغشته است افزود: همه مسلمانان می بایست برای زنده نگه داشتن شعائر دینی قیام کنند زیرا آنها نشان و علامت خدایی دارند.
وی با تأکید بر اهمیت دادن به مناسک حج در کشور خاطرنشان کرد: امسال دولتمردان تلاش زیادی را در جهت حضور حجاج کشورمان در مکه و مدینه انجام دادند که متأسفانه با کارشکنی های دولت عربستان این موضوع محقق نشد.

  • - گردآوری: تبیان لرستان
نظرات

 نام:
 *نظر:

مطالب مشابه

© کلیه حقوق معنوی و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.