امام مهدی (عج): من ذخیره خدا در روی زمین و انتقام گیرنده از دشمنان او هستم
۱۳۹۵/۶/۱۱ تعداد بازدید: ۵۶۵
print

برگزاری نماز وحدت در شهرستان دورود

رئیس اداره تبلیغات اسلامی دورود از برگزاری نمازوحدت باحضور مسئولین ادارات و نهادها و اقشار مختلف مردم در این شهرستان خبر داد.

 

 

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی لرستان،حجت‌الاسلام محمدرضاتقویان، رئیس اداره تبلیغات اسلامی دورود،بااعلام این خبرگفت: همزمان با آغاز دولت و گرامیداشت شهیدان والامقام رجایی و باهنر نماز وحدت با حضور امام جمعه محترم شهرستان و سایر مسئولین شهرستان و دیگر اقشار مختلف مردم در مسجد حضرت امیرالمومنین(ع)برگزار گردید.

در این مراسم حجت‌الاسلام حقیان امام جمعه محترم شهرستان با گرامیداشت یادوخاطره شهیدان رجایی و باهنرطی سخنانی گفت: ساده‌زیستی شهیدان رجایی و باهنر رمز ماندگاری نظام و الگوی دولتمردان می باشد.
وی افزود:در میان صفات این دو شهید انقلاب نظیر پشتکار، شجاعت و صداقت بی‌شک ساده‌زیستی نقطه برجسته زندگی سیاسی آنان محسوب می‌شود که در جای‌جای عمر کوتاه و بابرکت‌شان مانند خورشیدی بر آسمان انقلاب می‌درخشد. شیوه زندگی شهیدان بزرگوار ما و روش حکمرانی آنان ریشه در آرمان‌های والای انقلاب اسلامی و مهم‌تر از آن سبک زندگی و حکومت بزرگان دین مبین اسلام از پیامبر اکرم(ص) گرفته تا ائمه اطهار(ع) و تا امام خمینی(ره) منبعث می‌شود.

 

  • - گردآوری: تبیان لرستان
نظرات

 نام:
 *نظر:

مطالب مشابه

© کلیه حقوق معنوی و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.