امام مهدی (عج): من ذخیره خدا در روی زمین و انتقام گیرنده از دشمنان او هستم
۱۳۹۴/۱۲/۱۵ تعداد بازدید: ۲۸۵
print

ثبت نام ۱۱۳ مبلغ و مبلغه شهرستان دورود در سامانه سجام

کارشناس امور فرهنگی و تبلیغ اداره تبلیغات اسلامی دورود از ثبت نام ۱۱۳ مبلغ و مبلغه این شهرستان در سامانه جامع اعزام مبلغ کشور خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان، مجید احمدوند، کارشناس امور فرهنگی وتبلیغ اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دورود با اعلام این خبر، گفت: به منظور ساماندهی امور اعزام مبلغ و شناسایی وتسهیل در امور مبلغین و مبلغات شهرستان دورود از سال گذشته اطلاع‌رسانی و پیگیری امور ثبت نام مبلغین و مبلغات در دستور کار اداره تبلیغات اسلامی این شهرستان قرار گرفته است.
وی افزود: تا کنون تعداد ۱۱۳ نفر از مبلغین فعال شبکه تبلیغ دورود توسط اداره تبلیغات اسلامی این شهرستان در سامانه سجام ثبت نام و تشکیل پرونده داده اند و پس از ثبت درخواست، ارزیابی و تأیید استان، کد تبلیغی دائم، برای آنها صادر شده است.
احمدوند اظهار داشت: از ابتدای سال جاری کلیه امور مربوط به ثبت درخواست، اعزام و ارائه گزارش، صرفا از طریق این سایت صورت گرفته و ارائه خدمات به مبلغین نیز صرفا با دریافت کد تبلیغی سجام صورت می پذیرد.

  • - گردآوری: تبیان لرستان
نظرات

 نام:
 *نظر:

مطالب مشابه

© کلیه حقوق معنوی و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.