امام مهدی (عج): من ذخیره خدا در روی زمین و انتقام گیرنده از دشمنان او هستم
۱۳۹۵/۲/۵ تعداد بازدید: ۲۶۰
print

حضور رئیس اداره تبلیغات اسلامی دورود در جمع برادران معتکف مساجد شهرستان

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دورود در معتکفین برادرحاضر و با آنان گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان، حجت‌الاسلام محمدرضاتقویان، رئیس اداره تبلیغات اسلامی دورود در جمع برادران معتکف مسجد امام حسن مجتبی (ع) پس از اقامه نماز جماعت مظهروعصر،طی سخنانی گفت: ماه رجب و ایام اعتکاف بهترین زمانی است تا مردم در اعمال گذشته خود تفکر و تعقل کنند و برای آینده برنامه ریزی مناسب داشته باشند. این روزها و دربهای بهشت به روی تمامی شما معتکفین باز شده است، و بهترین فرصت برای خودسازی و نزدیک شدن به خداوند نسیب شما شده است.

حجت‌الاسلام تقویان ادامه داد:معتکف میهمان ویژه خدا است که بصورت خاص دعوت شده تا سر سفره و خوان گسترده رحمت الهی بنشیند و صاحب خانه هر چه دارد در اختیار مهمان قرار می دهد و چه کسی از خدا بهتر که شما میهمان او هستید پس هر چه می خواهید از او بخواهید که مسلماً به شما عنایت خواهد شد.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی افزود:از نقاط قوت مراسم اعتکاف امسال حضور چشمگیر جوانان معتکف در این مراسم عبادی می باشد، که این امر بیانگر اعتقاد و نشگرش عمیق قشر جوان به آموزه های دینی می باشد.
در ادامه معتکفین سئوالات شرعی خود را مطرح نمودند.

 

  • - گردآوری: تبیان لرستان
نظرات

 نام:
 *نظر:

مطالب مشابه

© کلیه حقوق معنوی و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.