امام مهدی (عج): من ذخیره خدا در روی زمین و انتقام گیرنده از دشمنان او هستم
۱۳۹۵/۵/۱۲ تعداد بازدید: ۱۶۰
print

آمادگی موئسسات قرآنی شهرستان سلسله جهت برگزاری مراسمات سالروز میلاد حضرت معصومه (س)

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سلسله از آمادگی موئسسات قرآنی این شهرستان جهت برگزاری مراسمات سالروز میلاد حضرت فاطمه معصومه (س) خبرداد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی لرستان حجت‌الاسلام علی شاهیوندی سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سلسله با تبریک فرارسیدن سالروز ولادت با سعادت کریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه(س) وآغاز دهه کرامت گفت: به منظورتوسعه وترویج فرهنگ دینی و آموزه های اسلامی مقارن با فرخنده سالروز ولادت با سعادت حضرت معصومه (س)وبا هماهنگی های انجام شده مراسماتی بدین منظور درسطح موئسسات قرانی شهرستان سلسله برگزار می‌شود.

وی افزود: دراین مراسمات پس از سخنرانی درمورد ابعادشخصیتی وسیره الهی سیاسی این بانوی بزرگ  برخی از مداحان خاندان  عصمت وطهارت مولودی خوانی انجام میدهند درادامه نیز برنامه های قرآنی دیگری در این راستا برگزارمی‌گردد ودر پایان نیز از شرکت کنندگان پذیرایی به عمل می آید.

شاهیوندی در پایان با اشاره به حدیثی از حضرت معصومه (س)که فرمودند: برای هر چیزی دارویی است و داروی گناهان استغفار است. همگان را به تاسی از سیره ائمه معصوم (ع)که موجب عاقبت به خیری است سفارش نمودند.

  • - گردآوری: تبیان لرستان
نظرات

 نام:
 *نظر:

مطالب مشابه

© کلیه حقوق معنوی و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.