امام مهدی (عج): من ذخیره خدا در روی زمین و انتقام گیرنده از دشمنان او هستم
۱۳۹۵/۳/۲۲ تعداد بازدید: ۲۵۲
print

اعزام هفتاد نفر مبلغ ومبلغه در ماه مبارک رمضان در سطح شهرستان سلسله

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سلسله از اعزام هفتاد نفر مبلغ ومبلغه در ماه مبارک رمضان در سطح این شهرستان خبرداد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی لرستان حجت‌الاسلام علی شاهیوندی سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سلسله با تبریک وتهنیت حلول ماه مبارک رمضان گفت: به منظور توسعه وترویج فرهنگ دینی وآموزه های اسلامی ودرراستای بهره گیری واستفاده از توان فرهنگی تبلیغی مبلغین ومبلغات وبا هماهنگی های لازم تعداد هفتاد نفرمبلغ و  مبلغه در آستانه ماه مبارک رمضان توسط اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سلسله در سطح شهرستان سلسله اعزام شدند.

وی افزود: این مبلغین از مبادی مختلف اعزام اعم از: دفتر تبلیغات قم،اوقاف وامور خیریه،سازمان تبلیغات اسلامی،حوزه های علمیه و تعدادی به صورت آزاد بودند که با هماهنگی ومشارکت مردم مومن وخداجوی سلسله در همان روز اعزام در سطح شهرستان سلسله استقرار یافتند.

شاهیوندی در پایان با اشاره به برکات و فواید حضور روحانی در کانونهای جمعیتی در شهر وروستا،حضور روحانی را در توسعه وترویج فرهنگ و آموزه های دینی بسیار مفید دانست و ضمن تشکر از فعالیت های فرهنگی تبلیغی مبلغین عزیز همگان را به استفاده از برکات ماه مبارک رمضان که ماه بخشش وغفران ورحمت الهی است ونیز بهره گیری لازم معنوی از محضر  روحانیت دراین ماه عزیز سفارش نمودند.

  • - گردآوری: تبیان لرستان
نظرات

 نام:
 *نظر:

مطالب مشابه

© کلیه حقوق معنوی و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.