امام مهدی (عج): من ذخیره خدا در روی زمین و انتقام گیرنده از دشمنان او هستم
۱۳۹۵/۲/۱۸ تعداد بازدید: ۱۴۷
print

برگزاری مراسمات بزرگداشت عید سعید مبعث در سطح مساجد شهری شهرستان سلسله

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سلسله ازبرگزاری مراسمات بزرگداشت عید سعید مبعث در سطح مساجد شهری این شهرستان خبرداد.

 به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی لرستان،حجت‌الاسلام علی شاهیوندی، سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سلسله با تبریک وتهنیت عید مبعث گفت: به منظور توسعه وترویج فرهنگ دینی ومعارف ائمه  معصوم (ع) وبا هماهنگی های انجام شده مقارن با عید فرخنده مبعث ویژه برنامه هایی بدین منظور در سطح مساجد شهری   شهرستان سلسله برگزار گردید.

وی افزود: در این مراسمات ائمه جماعات مساجد در سخنانی ابعاد شخصیتی وسیره الهی سیاسی و تربیتی پیامبر مکرم اسلام حضرت محمد (ص)را تشریح وسپس  در مورد شاخصه ها وویژگی های ولایت پذیری وتبعیت از ولایت به‌عنوان ضامن اقتدار نظام اسلامی به ایراد سخن پرداختند  در ادامه نیز برنامه های فرهنگی دیگری نظیر مولودی خوانی  برگزار و در پایان از شرکت کنندگان پذیرایی صورت گرفت.

شاهیوندی در پایان بااشاره به حدیثی از پیامبر اکرم (ص)که فرمودند: عبادت هفتاد جزء است و بالاترین و بزرگترین جزء آن کسب حلال است همگان را به پیروی از سیره وسنت رسول گرامی اسلام که موجب عاقبت به خیری دنیوی واخروی است سفارش نمودند.

  • - گردآوری: تبیان لرستان
نظرات

 نام:
 *نظر:

مطالب مشابه

© کلیه حقوق معنوی و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.