امام مهدی (عج): من ذخیره خدا در روی زمین و انتقام گیرنده از دشمنان او هستم
۱۳۹۵/۴/۵ تعداد بازدید: ۴۴۸
print

برگزاری مراسمات شب نوزدهم رمضان درمساجد شهر فیروز آباد سلسله

روحانی مستقر شهر فیروز آباد سلسله از برگزاری مراسمات شب نوزدهم رمضان درمساجد این شهر خبرداد.

 به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی لرستان حجت‌الاسلام داریوش فرشین پور روحانی مستقر شهر فیروز آباد سلسله  با اعلام این خبر گفت:به منظور توسعه وترویج فرهنگ دینی وآموزه های اسلامی وبا هماهنگی های انجام شده مقارن باشب نوزدهم ماه مبارک رمضان -شب ضربت خوردن مولای متقیان امام علی (ع) مراسمات واعمال مخصوص این شب در سطح مساجد شهرفیروز آباد سلسله برگزار گردید.

وی افزود: دراین مراسمات که مردم مومن وخداجو  حضورداشتند ائمه جماعات مساجد در سخنانی  ابعاد شخصیتی وسیره الهی سیاسی حضرت علی (ع)را تشریح ودرادامه فضیلت و اعمال  مخصوص لیالی قدررا تشریح نمودند، سپس  اعمال مخصوص شب نوزدهم ماه مبارک رمضان انجام ودر فواصل مشخص بین انجام اعمال وارده  برنامه  های فرهنگی قرآنی  دیگری از جمله قرائت فرازهایی از نهج البلاغه شریف و سوره هایی سفارش شده لیالی قدر  جهت استفاده عموم برگزار،و از حضار پذیرایی صورت گرفت.

فرشین پور در پایان با اشاره به اینکه: شب قدر، شبی است که در تمام سال هیچ شبی به فضیلت آن نمی رسد و این شب بهتر از هزار ماه است و تقدیر  یک ساله هر کس دراین شب مقدر می‌گرددهمگان را به استفاده وبهره برداری معنوی لازم از این شبهای با فضیلت سفارش نمود.

  • - گردآوری: تبیان لرستان
نظرات

 نام:
 *نظر:

مطالب مشابه

© کلیه حقوق معنوی و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.