امام مهدی (عج): من ذخیره خدا در روی زمین و انتقام گیرنده از دشمنان او هستم
۱۳۹۵/۴/۱۲ تعداد بازدید: ۱۲۷
print

حضور باشکوه مردم شهرستان سلسله در راهپیمایی روز جهانی قدس

مردم ولایتمدار وانقلابی شهرستان سلسله در راهپیمایی روز جهانی قدس شرکت نمودند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی لرستان مردم روزه‌دار و ولایت‌مدار سلسله در آخرین جمعه‌ی ماه مبارک رمضان، همزمان با سراسر کشور در روز جهانی قدس به ندای بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی(ره)و مقام معظم رهبری (دامه العزه العالی ) لبیک‌ گفتند و نمایشی کم‌نظیر ازراهپیمایی این روز بزرگ را به نمایش گذاشتند.
در این راهپیمایی باشکوه که با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته رأس ساعت ۱۰/۳۰ از محل میدان حضرت امام خمینی(ره)شهر الشتر  آغاز شد.خیل عظیم راهپیمایان با در دست داشتن پارچه نوشته هاو سردادن شعارهایی  ضمن حمایت از مردم مظلوم فلسطین انزجاروخشم انقلابی خودرا از مستکبرین عالم ودر راس آنها امریکا واسراییل غاصب نشان دادند.
حجت‌الاسلام «صالحی»، امام جمعه موقت الشتر در جمع راهپیمایان با اشاره به تدبیر حکیمانه بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی مبنی بر نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به‌عنوان روز جهانی قدس اظهار داشت: روز جهانی قدس، نماد همبستگی و اتحاد مسلمانان در راه آزادسازی قدس شریف از چنگال رژیم جعلی صهیونیست است.
وی افزود: مسأله فلسطین و آزادی قدس شریف، اولین و مهم‌ترین مسأله جهان اسلام بوده و خواهد بود.امام جمعه موقت الشتر با اشاره به اینکه روز قدس سرمایه و پشتوانه‌ای بزرگ در جهت حمایت از مردم مظلوم فلسطین است تصریح کرد: امروز ایران اسلامی پرچمدار دفاع از مظلوم در برابر ظالمین و مستکبرین جهانی است ودر پرتو این مقاومت و ایستادگی، استکبار جهانی و رژیم جعلی اسرائیل در انزوا قرار دارند.

گفتنی است در پایان این مراسم قطعنامه‌ای ده بندی در محکومیت رژیم غاصب اسرائیل و نیز در حمایت از آزادی قدس شریف قرائت شد.

  • - گردآوری: تبیان لرستان
نظرات

 نام:
 *نظر:

مطالب مشابه

© کلیه حقوق معنوی و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.