امام مهدی (عج): من ذخیره خدا در روی زمین و انتقام گیرنده از دشمنان او هستم
۱۳۹۵/۲/۵ تعداد بازدید: ۳۳۲
print

 گزارش برگزاری اعتکاف در شهرستان سلسله

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سلسله گزارشی از برگزاری سنت حسنه اعتکاف این شهرستان ارائه نمود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی لرستان حجت‌الاسلام علی شاهیوندی سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سلسله با آرزوی قبولی طاعات وعبادات جمیع معتکفین گزارشی از برگزاری سنت حسنه اعتکاف این شهرستان ارائه نمود.

وی افزود: برگزاری جلسات برنامه ریزی قبل از شروع ایام اعتکاف،سخنرانی ائمه جماعات در مورد این سنت حسنه،تبلیغات محیطی، اجرای   طرح هایی ازقبیل طرح تبلیغی چهره به چهره، طرح قرآنی با قرآن در زلال اعتکاف،توزیع بسته های فرهنگی،بروشورهای مذهبی و نرم افزارهای قرآنی در میان معتکفین واعزام مبلغ ومبلغه از فعالیت های انجام گرفته در این راستا می باشد.

شاهیوندی در پایان با تشکر از عوامل اجرایی و تمامی کسانی که در اجرای سنت حسنه اعتکاف نقش داشتند ضمن اشاره به رشد ۲۸ درصدی معتکفان شهرستان خاطرنشان کرد:  مراسم اعتکاف امسال در سطح شش مسجد ازشهرستان برگزارشد که از این تعداد دو مسجد در شهر الشتر، دو مسجد در شهر فیروزآباد و دو مسجد در روستاهای ده حسنعلی و درویش آباد بودند  و  در مجموع ۷۵۵ نفر خواهر و برادر در مراسمات اعتکاف شهرستان سلسله شرکت نمودند.

  • - گردآوری: تبیان لرستان
نظرات

 نام:
 *نظر:

مطالب مشابه

© کلیه حقوق معنوی و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.