امام مهدی (عج): من ذخیره خدا در روی زمین و انتقام گیرنده از دشمنان او هستم
۱۳۹۵/۱/۱۵ تعداد بازدید: ۱۰۸۹
print

اولین نماز جمعه ازنا در سال ۹۵

اولین نماز جمعه ازنا در سال ۹۵ برگزار شد.

 

 

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی لرستان،حجت‌الاسلام سید داود شاهچراغی امام جمعه ازنا در اولین خطبه سال؛آنها که نگاهشان به غرب است دنیا را نمیفهمند/ اگر کسی در مقابل رهبری بایستد سرنوشت بدی دارد.

امام جمعه شهرستان ازنا در اولین خطبه های امسال ضمن اشاره به شعار سال جدید گفت: آنها که نگاهشان به اقتصاد غرب است دنیا را نمی فهمند و اگر کسی در مقابل رهبری بایستد سرنوشت بدی در انتظارش است.

حجت‌الاسلام شاهچراغی ضمن تبریک سال جدید و آرزوی پیروزی اسلام و ملل اسلامی همچنین نامگذاری امسال گفت: رهبر معظم انقلاب امسال را سال اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل نامیدند لذا این نام گذاری نشان میدهد باید در جهت این امر اقدام و عمل جدی داشته باشیم.

امام جمعه شهرستان ازنا خاطر نشان کرد: راه پیروزی و نجات کشور همچنین رفع بیکاری و ایجاد اشتغال و کنترل تورم نگاه به سرمایه داخلی و تقویت این موضوع است.

وی در ادامه به نگاه برخی افراد در خصوص ایجاد اشتغال و رفع تورم گفت: اگر فکر کنیم رفع مشکل بیکاری و تورم نگاه به بیرون و سرمایه گذاری خارجی است اشتباه است و افرادی که ا

ینگونه فکر میکنند یا خود را گول میزنند و یا دنیا را نمی فهمند.

شاهچراغی به ظرفیت های عظیم نفتی در کشور اسلامی ایران اشاره و تصریح کرد: کشور عزیزمان ایران انقدر ظرفیت  های مختلف معادن و گردشگری دارد که اگر بخواهیم از این نعمت ها استفاده کنیم تا حد زیادی می توانیم مشکلات داخلی را رفع کنیم.

امام جمعه ازنا در ادامه خاطر نشان کرد: کشور ما از لحاظ ژئوپولوتیک و منابع گردشگری بسیار غنی و در جایگاه خوبی قرار دارد، برخی از کشورهای منطقه مثل ترکیه حتی بیشتر از در

آمد نفتی ما از این ظرفیت  گردشگری نهایت استفاده را می‌کنند.

وی در ادامه به غفلت های داخلی نیز اشاره کرد و گفت: گاهی از نعمت های داخلی و ظرفیت های موجود غافلیم و دائما نگاهمان به بیرون می باشد و اینگونه استکه کشور ما بازار مصرف برای تجارت های جهانی شده است.

 

این مقام ارشد شهرستان ازنا در پیرامون همین بحث تصریح کرد: روزی کشور ما با شرکت فرانسوی پژو قطع رابطه کرد و آن شرکت تا مرز شکست پیش رفت همچنین در زمینه لوازم آرایشی متاسفانه سالانه پول های زیادی در این امور مصرف میشود و تولید کنندگان داخلی تضعیف میشود.

امام جمعه ازنا به تاریخ ششم فروردین ماه و نامه

تاریخی امام به منتظری اشاره کرد و ضمن قرائت کامل آن نامه گفت: در آن روز امام خمینی (ره ) نامه عبرت آمیزی به منتظری نوشت و به تاریخ ثابت کرد که حتی اگر از ارکان نظام هم باشی ولی در کار انحراف و زاویه پیدا کنی ترد می شوی و دنیا و آخرت خود را بر هم می زنند.

شاهچراغی خاطر نشان کرد: برای رضای خداوند حرمت خون شهدا را نگه داریم بخاطر ولایت، نظام، منیت و حب پست طلبی را کنار بگذاریم. وی به نکته مهمی اشاره کرد و گفت: امروز مقام معظم رهبری ولی امر است و اطاعت از ایشان واجب است هرکس از راه ولایت جدا شود باید بداند سرنوشتش مثل آقای منتظری خواهد بود.

امام جمعه ازنا تصریح کرد: ما دوست نداریم کسی از دایره نظام خارج شود اما نظام با کسی شوخی ندارد، جوانان ما در سرمای شدید کوه های سوریه در حال مبارزه با جبهه کفر است اما برخی در داخل با سیاسی بازی خون به دل رهبری می‌کنند.

شاهچراغی در انتها گفت: برخی روزی که رای نمی آورد مردم را متهم به ندانستن و شعور پایین می‌کنند اما امروز که در انتخابات رای آورده اند مردم را فهیم و انتخابات را سالم می دانند.

  • - گردآوری: تبیان لرستان
نظرات

 نام:
 *نظر:

مطالب مشابه

© کلیه حقوق معنوی و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.