امام مهدی (عج): من ذخیره خدا در روی زمین و انتقام گیرنده از دشمنان او هستم
۱۳۹۵/۴/۵ تعداد بازدید: ۱۱۳۱
print

 برگزاری نمازجمعه شهرازنا به امامت حجت‌الاسلام سید داود شاهچراغی

امام جمعه شهرستان ازنا در خطبه های نماز جمعه ضمن اشاره به حضور سید علی خمینی در ازنا گفت: همه مدیران و مسئولین باید برای خدمت به مردم دست به دست هم بدهند و در این راه تلاش کنند.

 

 

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی لرستان،حجت‌الاسلام سید داود شاهچراغی در خطبه های این هفته نماز جمعه ازنا با اشاره به شب های قدر و اهمیت برگزاری این شب ها گفت: قدر شب های قدر را بدانیم و با یک برنامه ریزی دقیق در این سه شب عزیز حضور پیدا کنیم و این شب ها را احیا بگیریم.
امام جمعه ازنا در ادامه به هفته قوه قضائیه اشاره و ضمن تبریک این هفته به فعالان قضایی خاطر نشان کرد: کار دستگاه قضائی بسیار مهم است ما نیز باید تلاش کنیم دعواهای شخصی را به دادگاه ها نکشانیم چرا که همین موضوع موجب ازدیاد پرونده ها و زمان بر بودن آنها می‌شود.
وی ادامه داد: از دولت و مجلس درخواست می‌کنیم در خصوص جذب و استخدام قضات در این دستگاه ها و واگذاری تجهیزات به این دستگاه، همت و کمک بیشتری نمایند.
شاهچراغی به شهدای هفتم تیر نیزاشاره کرد و افزود: یاد شهید آیت اله دکتر بهشتی و هفتادوتن از یارانش خصوصا شهید آیت اله صادقی را گرامی داریم.
وی در این خصوص به برگزاری برنامه ای در ازنا اشاره کرد و گفت: به همین مناسبت برنامه ای با حضور سید علی خمینی نوه امام راحل در ازنا برگزار خواهد شد.
امام جمعه ازنا ضمن خیر مقدم به نوه امام خاطر نشان کرد: فرزندان امام برای انقلاب و اسلام زحمات زیادی کشیدند و سید احمد نیز ولایتمداری تمام عیار بود که پس از رحلت امام خمینی نیز به شیوه ولایتمداری کامل خود ادامه داد و در همه سخنرانی هایش ضمن حمایت قاطعانه از رهبری معظم انقلاب ایشان را شایسته ترین فرد برای سکان داری انقلاب اسلامی می دانستند.
شاهچراغی خاطر نشان کرد: امروز همه ملت، خانواده شهدا، روحانیون و آحاد مردم ایران اسلامی نیز انتظاری به جز این از خانواده مرحوم سید احمد آقا ندارند.
امام جمعه ازنا به ششم تیر ماه نیز اشاره کرد و گفت: در تاریخ ششم تیر ماه نیز ترور رهبر معظم انقلاب اسلامی را داشتیم که به حمداله نا موفق بود.
وی به روز قدس نیز گریزی زد و گفت: هفته آینده روز قدس است که از یادگارهای بسیار تاثیر گذار امام راحل است، همه در این روز  به صحنه می آییم و به فرموده امام خمینی برای خشکیده شدن این غده سرطانی تلاش خواهیم کرد.
شاهچراغی به روز صنعت و معدن و صرفه جویی آب نیز اشاره و در توصیه ای خاطر نشان کرد: توصیه می‌کنیم همه درمصرف آب صرفه جو باشیم، آب مایه حیات است و وظیفه ما این است که همه در
این مورد صرفه جو باشیم، همچنین کشاورزان عزیز باید در این خصوص دقت نظر داشته باشند و با آبیاری های به روز و قطره ای کشاورزی خود را سر و سامان دهند.
امام جمعه به سرمایه گذاران درازنا نیز اشاره و تصریح کرد: سرمایه گذارانی در شهر ما می آیند و با صرف هزینه های زیاد قصد توسعه و ایجاد اشتغال در این شهر را دارند و ما نیز در حمایت از بحث اقتصاد مقاومتی و ایجاد اشتغال جوانان باید از آنها حمایت کنیم.
وی افزود: سرمایه گذاری که در این شهر می آید را نباید مورد تفتیش عقیده قرار داد، قرار است کار ایجاد کند و سرمایه گذاری در این شهرستان داشته باشد چه بسا طرف مسیحی باشد.
شاهچراغی به تماس تلفنی استاندار با وی اشاره کرد و گفت: بحث تسویه خانه فاضلاب ازنا کلید خورده است و همچنین استاندار لرستان قول داده به زودی تاسیسات فولاد ازنا نصب خواهد شد.
امام جمعه ازنا ضمن گلایه ای درخصوص انتقال آب ازنا به الیگودرز گفت: آب الیگودرز از سرچشمه های ازنا نشات می گیرد، ما و نماینده محترم مجلس و همه مدیران باید برای خدمت رسانی
به مردم شریف دست به دست هم بدهیم چرا که این مردم ولی نعمت های ما هستند.

  • - گردآوری: تبیان لرستان
نظرات

 نام:
 *نظر:

مطالب مشابه

© کلیه حقوق معنوی و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.