امام مهدی (عج): من ذخیره خدا در روی زمین و انتقام گیرنده از دشمنان او هستم
۱۳۹۵/۲/۴ تعداد بازدید: ۷۷۵
print

برگزاری نماز جمعه در شهرستان ازنا

عده ای معتقدند باید با کدخدا معامله کنند،آنها باید با خدا معامله کنند/آمریکا دشمن خونی اسلام است

 

 

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی لرستان،حجت‌الاسلام سید داود شاهچراغی امام جمعه ازنا در خطبه های این هفته نماز
جمعه ازنا گفت: آمریکا دشمن خونی اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی است، متاسفانه عده ای این شیطان بزرگ را کدخدا می نامند و معتقدند باید با آمریکا ببندند، آنها  باید بروند با خدا معامله کنند.

حجت‌الاسلام  سید داود شاهچراغی با اشاره به ولادت امیر المومنین علی (ع) و تبریک این عید بزرگ گفت: علی (ع) انقلابی بودند نه سیاستمدار، بر همین اساس اهل معامله باطل و سیاست بازی نبودند.

امام جمعه ازنا ادامه داد: خیلی ها آن روز فکر می کردند علی (ع) حکومت نمی داند و معاویه سیاستمدار قابل و قویی است ولی ما امروز می بینیم دنیا راجع به علی (ع) و معاویه چگونه قضاوت می‌کند.
شاهچراغی افزود: بر اساس تعالیم دینی و روش علوی امروز ما هم باید انقلابی باشیم، امام راحل انقلابی بود و یک لحظه اهل معامله با باطل نبود فقط به فکر عزت اسلام و مملکت اسلامی بود همچنین مقام معظم رهبری هم فرمودند من انقلابیم نه سیاستمدار، یک انقلابی هوشیار است.
وی افزود: یک انقلابی دشمن شناس است و به دشمن اعتماد نمی کند، یک انقلابی برای حفظ دین و ارزشها جان می دهد ولی یک سیاست
باز برای حفظ قدرت خود هر کاری می‌کند.
امام جمعه ازنا تصریح کرد: عده ای معتقد هستند باید با کدخدا ببندند، آنها باید بروند با خدا ببندید و ببینند که آمریکا با دست نشانده های خود مثل صدام و حسنی مبارک چکار کرد وقتی تاریخ انقضای نیروهایش برسد خودش طناب دار را بر گردن آنها می آویزد.
وی از تمامی جوانان و نوجوانان حاظر در اعتکاف تشکر کرد و گفت باید از این فرصت ارزشمند استفاده کنیم.
حجت‌الاسلام شاهچراغی به روز شوراها اشاره کرد و افزود شوراها شوراهای اسلامی هستند و باید نهادی باشند در طراز نظام اسلامی و
همانگونه که برای زیباسازی و خدمات رسانی مردم تلاش می‌کنند باید برای فرهنگ و آداب دینی نیز تلاش کنند.

  • - گردآوری: تبیان لرستان
نظرات

 نام:
 *نظر:

مطالب مشابه

© کلیه حقوق معنوی و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.