امام مهدی (عج): من ذخیره خدا در روی زمین و انتقام گیرنده از دشمنان او هستم
۱۳۹۵/۱/۲۹ تعداد بازدید: ۳۴۸
print

برگزاری نماز جمعه در شهرستان بروجرد

چهارمین نماز جمعه فروردین ماه ۹۵ در بروجرد برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی لرستان حجت‌الاسلام و المسلمین حسن ترابی امام جمعه بروجرد در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه  در مسجد امام خمینی (ره) این شهر به برگزاری انتخابات پارلمانی در کشور بحران زده سوریه اشاره کرد و افزود: این انتخابات و مشارکت گسترده و معنادار مردم باعث ناامیدی آمریکا و اروپا شد.
وی اظهار کرد: آمریکا و غرب در چند سال اخیر با تبلیغات گسترده تلاش کردند تا بشار اسد را فاقد جایگاه مردمی و دیکتاتور جلوه دهند اما برگزاری انتخابات و حضور حداکثری مردم به همگان نشان داد که ملت سوریه به دولت و نظام خود اعتماد دارد و بشار اسد از محبوبیت بالایی در میان مردم برخوردار است.
امام جمعه بروجرد گفت: انتخابات مجلس سوریه در این شرایط بحرانی و پس از ۶ سال تلاش آمریکا و مزدوران منطقه ای پیام های مختلفی داشت.

خطیب جمعه بروجرد در فرازی دیگر از خطبه های نماز جمعه به روز ارتش جمهوری اسلامی اشاره کرد و گفت: ۲۹ فروردین ماه روز تجلیل از حماسه آفرینان نیروی زمینی ارتش و یادآور رژه تاریخی ارتش در سال ۱۳۵۸ در تجدید بیعت با امام خمینی(ره) است.
وی ۲۹ فروردین را روز پایان شایعات مطرح شده دشمنان در روزهای نخست انقلاب خواند و افزود: هدف از این شایعات به هم ریختن سازمان دفاعی کشور بود که ارتشیان پس از حمایت امام خمینی(ره) در عمل ثابت کردند شایستگی این حمایت ها را دارند.

امام جمعه بروجرد با تبریک حلول ماه رجب اظهار کرد: در این ماه، زندگی جلوه دیگری می گیرد و کسانی که دنیا را مزرعه آخرت می دانند تلاش دارند تا در این ایام خود را برای درک هرچه بیشتر فیوضات الهی آماده و خود را به خداوند متعال نزدیک کنند.
وی افزود: مردم مومن در این ایام تلاش دارند تا یکبار دیگر با مقام عظمای ولایت پیمان ببندند و در شناخت فرهنگ ناب امامت و ولایت و ترویج آن تلاش کنند.

  • - گردآوری: تبیان لرستان
نظرات

 نام:
 *نظر:

مطالب مشابه

© کلیه حقوق معنوی و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.