امام مهدی (عج): من ذخیره خدا در روی زمین و انتقام گیرنده از دشمنان او هستم
۱۳۹۵/۶/۲۷ تعداد بازدید: ۲۳۵
print

هدف آمریکا از آتش بس در سوریه جلوگیری از پیروزی مقاومت اسلامی و شکست تروریست ها است

امام جمعه بروجرد درخطبه های نمازجمعه این هفته گفت: هدف آمریکا از آتش بس در سوریه جلوگیری از پیروزی مقاومت اسلامی و شکست تروریست ها است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی لرستان آیت الله ترابی در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه بروجرد در مسجد امام خمینی(ره) این شهر افزود: از دوشبه گذشته در سوریه آتش بس اعلام شد ولی این آتش بس شکننده بارها توسط تروریست ها نقض شد.
وی اظهار کرد: هدف از این آتش بس در ترکیه کمک به مردم سوریه اعلام شد ولی در واقع آمریکا از این موضوع برای جلوگیری از شکست تروریست ها استفاده می‌کند زیرا به شدت از وضعیت مزدوران خود در سوریه نگران است.
امام جمعه بروجرد افزود: هر زمان سوریه در آستانه پیروزی قرار دارد با اجرای آتش بس سعی می‌کنند تروریست ها را از شکست نجات دهند و جلوی پیروزی مقاومت اسلامی را بگیرند.
وی گفت: تجاوز ترکیه به شمال سوریه با حمایت آمریکا برای تقویت قوای تروریست ها در سایر مکان ها انجام شد.
آیت الله ترابی در فرازی دیگر از خطبه های نماز جمعه عید غدیر را عید ولایت و امامت و از مهمترین اعیاد اسلامی دانست و اظهار کرد: امام رضا(ع) در روایتی عید غدیر را در بین اعیاد فطر، قربان، غدیر و جمعه مانند ماه در بین ستادگان دانست.
وی افزود: یکی از دلایل مهم عید غدیر مساله ولایت و امامت است زیرا طبق روایت امام رضا(ع) خداوند دین اسلام را با ولایت امیرالمومنین علی(ع) کامل کرد.
امام جمعه بروجرد افزود: پیامبر اکرم(ص) در روز غدیر کمالات بی نظیر حضرت علی(ع) را بر شمرد و جانشینی او را بر همگان اعلام کرد.
وی با بیان اینکه شهرستان بروجرد در ایام ولایت و عید غدیر غرق در نور و شادی است، گفت: باید با چراغانی سر در منازل و مغازه ها رنگ و بوی جشن ولایت را به شهر بدهیم.
وی افزود: هر کس به اندازه توان خود با برگزاری جشن ارادت خود را به مولا علی(ع) نشان دهد.

  • - گردآوری: تبیان لرستان
نظرات

 نام:
 *نظر:

مطالب مشابه

© کلیه حقوق معنوی و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.