امام مهدی (عج): من ذخیره خدا در روی زمین و انتقام گیرنده از دشمنان او هستم
۱۳۹۵/۲/۴ تعداد بازدید: ۳۰۳
print

برگزاری نماز وحدت آفرین ودشمن شکن جمعه در مصلی شهرستان سلسله

نماز وحدت آفرین ودشمن شکن جمعه در مصلی شهرستان سلسله برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی لرستان نماز وحدت آفرین و الهی سیاسی جمعه همچون دیگر آدینه های گذشته  در مصلی شهرستان سلسله برگزارشد.

دراین آیین روحانی حجت‌الاسلام والمسلمین سید سجاد موسوی امام جمعه شهرستان سلسله  در سخنانی با تبریک ولادت با سعادت امام علی (ع)بااشاره به دیدار اعضای انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان با رهبر معظم انقلاب اظهار داشت: جنگ نرم، آفتی است که به واسطه توطئه استکبار جهانی به جان جوانان و نوجوانان جامعه اسلامی افتاده است و در جنگ نرم، دشمن به دنبال تغییر ذائقه‌ها، تغییر باورها و دگرگون کردن سبک زندگی اسلامی به سبک زندگی غربی است که  تغییر فضای جامعه و خانواده به سبک زندگی غربی، باعث تسلیم شدن در برابر غرب خواهد شد.
وی با اشاره به وظیفه مسئولان و متولیان فرهنگی بویژه در عرصه آموزش و پرورش در برابر تقویت پایه‌های اعتقادی وآموزه‌های دینی گفت: جوانان و نوجوانان را باید با آموزه‌های دینی مأنوس کرد و هرنوع کوتاهی و کاهلی در کار برای مبارزه در عرصه جنگ نرم، خیانتی بزرگ به نسل جوان است.

امام جمعه الشتر در ادامه با اشاره به واقعه طبس و شکست آمریکا در این رویداد گفت:واقعه طبس مصداق این کلام خداوند است که مکر دشمنان به خودشان برگردانده می‌شود و انقلاب اسلامی با تکیه و اعتماد بر خداوند، خط بطلانی بر نظام مادی و غیر الهی جهان کشیدوهمه معادلات جهانی را بهم ریخت.

حجت‌الاسلام موسوی در پایان با اشاره به   اهمیت اقتصاد مقاومتی و لزوم عملی کردن شعار سال اشاره و ابراز داشت: در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی، نباید فقط شعار زد بلکه باید عملاً برنامه‌ریزی صورت گیرد و همه مجموعه خدمت‌گزاران و کارگزارن نظام اسلامی در هر سطحی که هستند باید راه را برای رونق اقتصادی باز کنند. اقتصاد مقاومتی بر پایه کاهش وابستگی به نفت ترسیم شده و اگر قرار است که همه نگاه‌ها به نفت نباشد، باید از بنگاه‌های کوچک و زودبازده حمایت صورت گیرد.

  • - گردآوری: تبیان لرستان
نظرات

 نام:
 *نظر:

مطالب مشابه

© کلیه حقوق معنوی و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.