امام مهدی (عج): من ذخیره خدا در روی زمین و انتقام گیرنده از دشمنان او هستم
۱۳۹۵/۳/۳ تعداد بازدید: ۶۰۳
print

برگزاری نماز جمعه درشهرستان دورود

نماز جمعه این هفته دورود به امامت حجت‌الاسلام والمسلمین حقیان در مصلی بزرگ امام خمینی(ره) شهرستان دورود برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان حجت‌الاسلام و المسلمین حقیان امام جمعه دورود در آیین عبادی سیاسی نماز با حضور جمع کثیری از مردم متدین این شهرستان برگزار شد، در خطبه اول نمازپس از حمد و ستایش خداوند و دعوت مردم به تقوا و عمل نیک به ادامه بحث هفته های گذشته در خصوص هشدارهای قرآنی و روایی به بندگان وتوصیه مسئولین به رفع مشکلات مردم،به میلاد باسعادت حضرت بقیه الله الاعظم (عج)و وجود امنیت در کشور اشاره نمودواظهارداشت:امنیت پایدار حاکم بر کشور ناشی از مجاهدت ها و از خود گذشتگی های سربازان گمنام امام زمان (عج) است.
حجت‌الاسلام والمسلمین حقیان ادامه داد: اگر امروز کشور ما از خطرات دشمنان و ضد انقلاب در امنیت کامل به سر می برد تصادفی نیست بلکه ناشی از مجاهدتهای خاموش فرزندان این ملت بزرگ در نهادهای اطلاعاتی و امنیتی است.
وی در ادامه گفت: سوم خرداد روز فتح خرمشهر، تبلور ایمان و ولایت پذیری، ولایت مداری، استقامت عشق به وطن و روز دفاع از ایران زمین بود.
امام جمعه دورود تصریح کرد: برای رسیدن به اهداف، آرمانهای امام (ره) و نظام اسلامی بیشتراز گذشته به ایمان، ولایت پذیری، وحدت و عشق به وطن نیاز داریم.

  • - گردآوری: تبیان لرستان
نظرات

 نام:
 *نظر:

مطالب مشابه

© کلیه حقوق معنوی و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.