امام مهدی (عج): من ذخیره خدا در روی زمین و انتقام گیرنده از دشمنان او هستم
۱۳۹۵/۲/۴ تعداد بازدید: ۲۵۱
print

 تصمیم‌گیرنده نهایی در آمریکا صهیونیست‌ها هستند.

نماینده ولی فقیه دراستان وامام جمعه شهرستان خرم آباد گفت: تصمیم‌گیرنده نهایی در آمریکا صهیونیست‌ها هستند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی لرستان،آیت‌الله سید احمد میرعمادی،نماینده ولی فقیه دراستان وامام جمعه شهرستان خرم آباد،در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان گفت: مصادره کردن اموال ایران توسط آمریکا نشان‌دهنده اقدامات خصمانه و دزدی آشکار این کشور از منافع ملی ایران است.

وی با متفاوت خواندن حرف و عمل آمریکا با یکدیگر عنوان کرد: رأی دیوان عالی آمریکا بر ضد ایران بار دیگر نشان داد تصمیم‌گیرنده نهایی در مرکز آمریکا صهیونیست‌ها هستند که به‌ظاهر می‌گوید ما هیچ مشکلی را برای ایران به وجود نمی‌آوریم اما در باطن به‌گونه‌ای دیگر رفتار می‌کنند.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان به شکست توطئه‌های آمریکا علیه ایران اشاره کرد و افزود: مثلث شوم آمریکا، رژیم صهیونیستی
و آل‌سعود به سرکردگی آمریکا باقدرت سیاسی و تبلیغات رسانه‌‌ای خود و به‌صورت مخفیانه تصمیمات شومی علیه ایران اتخاذ می‌کنند که همواره در مقام عمل ناتوان و شکست خورده است.

وی آمریکا را دزد، عهدشکن و غیرقابل‌اعتماد خواند و افزود: آمریکا برای مصادره اموال ایران تلاش می‌کند و ضرورت دارد دولتمردان با این اقدامات خصمانه آن‌ها برخورد قاطع و جدی داشته باشند.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان بابیان اینکه سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل باید به معنای واقعی تحقق یابد، گفت: آگاهی و بصیرت ملت ایران و نیز دوراندیشی‌‌های مقام معظم رهبری مهم‌ترین پشتیبان نظام در مقابل تهدیدات پوچ و بی‌اساس دشمنان انقلاب بوده است.

وی با اشاره به سالگرد شکست حمله نظامی آمریکا به ایران در طبس عنوان کرد: ماجرای طبس دست قدرت الهی بود که تمامی محاسبات آمریکایی‌ها را با شکست مواجه کرده و تجهیزات و نیروهای انسانی آن‌ها را از بین برد.

میرعمادی شرط برخورداری از امداد الهی را ایمان به قدرت خدا، یاری‌رساندن دین خدا، حفظ وحدت کلمه و اتحاد،‌ استقامت درراه خدا  و همچنین خدمت خالصانه به مردم دانست و افزود: اسلحه ملت ایران ایمان و ایثار آن‌ها و وحدت کلمه رمز پیروزی و تداوم انقلاب اسلامی است که در تمام دوران دفاع مقدس، ماجرای طبس و نیز فتنه سال ۸۸ به‌وضوح دیده می‌شود.

  • - گردآوری: تبیان لرستان
نظرات

 نام:
 *نظر:

مطالب مشابه

© کلیه حقوق معنوی و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.