امام مهدی (عج): من ذخیره خدا در روی زمین و انتقام گیرنده از دشمنان او هستم
۱۳۹۵/۲/۱۹ تعداد بازدید: ۲۴۵
print

رانده شدن جوانان حزب‌اللهی از صحنه انقلاب خواست استکبار است

امام جمعه موقت شهرستان خرم‌آباد گفت: هر اقدامی سبب کوبیده شدن و رانده شدن جوانان انقلابی و حزب‌اللهی از صحنه دفاع از ارزش‌های اسلام و انقلاب شود خواست استکبار است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی لرستان، حجت‌الاسلام قاسم متقی نیا،امام‌جمعه موقت خرم‌آباد، در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهرستان خرم‌آباد که در مصلای الغدیر این شهر برگزار شد، با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب خطاب به مسئولان مبنی بر اینکه مسئولان کشور جوان‌های انقلابی را گرامی بدارند اظهارداشت: هر اقدامی سبب کوبیده شدن و رانده شدن جوانان انقلابی و حزب‌اللهی از صحنه دفاع از ارزش‌های اسلام و انقلاب شود خواست استکبار است.

وی با تأکید بر اینکه جوان مملکت باید در تمام صحنه‌ها از جمله صحنه‌های علمی، اجتماعی و فرهنگی، معنوی، عبادی و انقلابی حضورداشته باشد اما این حضور باید توأم باانضباط باشد افزود: به فرموده رهبر معظم انقلاب حضور انقلابی، فعالیت انقلابی، پارسایی انقلابی، طهارت و معصومیت انقلابی، آگاهی و هوشیاری انقلابی، وحدت و یکپارچگی حقیقی توکل و توسل به خدای متعال می‌تواند سد عظیمی در مقابل تهاجم دشمنان به وجود بیاورد.

امام‌جمعه موقت خرم‌آباد بابیان اینکه چراغ راه و فصل الخطاب برای همه ما ولایت‌پذیری، قانون و عمل به تکلیف است عنوان کرد: وظایف تمام دستگاه‌ها و نهادها در قانون مشخص‌ شده است و با این‌حال هیچ تخلفی از دستگاه‌های نظارتی و قضایی پذیرفتنی نیست.

متقی نیا با اشاره به اینکه ولایتمداری با ولایت شعاری و ولایت سرایی فرق می‌کند بیان کرد: اینکه در تریبون گفته شود ما مطیع ولایتیم و در عمل نباشیم این ولایتمداری نیست این نفاق است.

وی با بیان اینکه دشمن سال‌هاست که در منطقه می‌خواهد انقلاب اسلامی را به محاصره دربیاورد گفت: اولین راهبرد دشمن این بوده است که با ایجاد ناامنی تمرکز نظام را در داخل کشور به هم بزند تا نگاه استراتژیک مختص به خارج از مرزها نداشته باشد؛ اما این راهبرد امروز نتیجه عکس داده و ما نه‌ تنها محدود نشده‌ایم به‌ واسطه مقاومت ملت ایران دشمن در بن‌بست راهبردی گرفتار و دچار سرگردانی استراتژیک شده است.

متقی نیا میلاد باسعادت امام حسین (ع) و روز پاسدار، میلاد امام سجاد (ع) و روز ایثارگران و میلاد باسعادت حضرت ابوالفضل العباس (ع) و روز جانباز را پیشاپیش تبریک گفت و افزود: در آیه قرآن خطاب به مسلمانان تأکید شده است که تجهیزات، ابزارو اسلحه و نیروی انسانی خود را آماده کنید تا دشمنان از شما بترسند و این همان اصل بازدارندگی است.

امام‌جمعه موقت خرم‌آباد بابیان اینکه آمادگی و توان نظامی سپاه برای رویارویی با دشمنان مصداق توصیه خداوند در قرآن خطاب به مسلمانان است عنوان کرد: خداوند درقرآن نفرموده است که سلاح‌های خود را علیه دشمنان به کار بگیرید؛ بلکه تأکید خداوند بر آمادگی نظامی و در اختیار داشتن تجهیزات و نیروی انسانی لازم برای ترساندن دشمن بوده است.

  • - گردآوری: تبیان لرستان
نظرات

 نام:
 *نظر:

مطالب مشابه

© کلیه حقوق معنوی و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.