امام مهدی (عج): من ذخیره خدا در روی زمین و انتقام گیرنده از دشمنان او هستم
۱۳۹۵/۱/۸ تعداد بازدید: ۲۸۳
print

رونق اقتصادی کشور در سایه اقتصاد مقاومتی محقق می‌شود.

نماینده محترم ولی‌فقیه دراستان وامام جمعه شهرستان خرم آبادگفت:رونق اقتصادی کشور در سایه اقتصاد مقاومتی محقق می‌شود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی لرستان، آیت‌الله سید احمد میرعمادی نماینده محترم ولی‌فقیه دراستان وامام جمعه شهرستان خرم آباد در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با اشاره به نام‌گذاری امسال با عنوان (اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل) به ابتکار مقام معظم رهبری،افزود: امروز اصلی‌ترین و مهم‌ترین مشکل کشور مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم است که مهم‌ترین راه‌حل این مشکل، تحقق شعار و اهداف اقتصاد مقاومتی است.

وی بابیان اینکه نام‌گذاری‌های سال از سوی مقام معظم رهبری به‌منظور رفع مشکلات کشور صورت می‌پذیرد، اظهار داشت: ارائه ۱۰ راهکار مناسب توسط مقام معظم رهبری در زمینه‌های مختلف اقتصادی باید موردتوجه مسئولان قرارگرفته تا با توجه به آن‌ها برنامه‌ریزی مناسب در راستای تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی در کشور انجام شود.

امام‌جمعه خرم‌آباد با تأکید بر اینکه رونق اقتصادی در سایه اقتصاد مقاومتی محقق می‌شود، تصریح کرد: برای خروج از رکود و تقویت زمینه‌های اقتصادی کشور نباید چشم طمع به اروپا و آمریکا داشت و مسئولان باید بدانند که هیچ خیری از آمریکا و اروپا به هیچ‌یک از ملت‌های دنیا نرسیده و نمی‌رسد.

وی دربخش دیگری ازخطبه‌های این هفته نماز جمعه با گرامیداشت ۱۲ فروردین، روز جمهوری اسلامی ایران بیان کرد: با پیروزی انقلاب اسلامی ملت ایران امام خمینی(ره) به دنبال ایجاد نظامی بر پایه اسلام و نقش‌آفرینی مردم بود بنابراین با انتخاب مردم و پیشنهاد امام نظام جمهوری اسلامی ایران تشکیل شد.

 

  • - گردآوری: تبیان لرستان
نظرات

 نام:
 *نظر:

مطالب مشابه

© کلیه حقوق معنوی و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.