امام مهدی (عج): من ذخیره خدا در روی زمین و انتقام گیرنده از دشمنان او هستم
۱۳۹۵/۱/۲۲ تعداد بازدید: ۲۹۷
print

 مردم ایران هرگز به بیگانگان طمع ندارند و می خواهند روی پای خود بایستند.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آبادگفت: مردم ایران هرگز به بیگانگان طمع ندارند و می خواهند روی پای خود بایستند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی لرستان، آیت الله سیداحمد میرعمادی در خطبه های نمازجمعه این هفته خرم آباد در مصلای الغدیر این شهر با بیان اینکه تقوا جامع خیر و نیکی برای انسان است، اظهار داشت: در حدیثی مولای متقیان امیرمومنان علی(ع) می فرمایند: من چهار کتاب آسمانی تورات، انجیل، زبور و قرآن را خواندم و از هر کتاب یک کلمه انتخاب کردم.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد ادامه داد: امام علی(ع) می فرمایند ازکتاب زبور این جمله را آموختم که هرکس شهوات را ترک کند از آفاتی در امان است و از قرآن آموختم هر کس به خدا توکل کند خدا او را بس است.

آیت الله میرعمادی با بیان اینکه این جملات برای ما بسیار ارزشمند بوده و باید آنها را در زندگی خود قرار دهیم، تصریح کرد: در آستانه ماه رجب قرار گرفتیم و فردا شنبه روز اول ماه رجب و ولادت با سعادت امام محمد باقر(ع) است که این میلاد خجسته و حلول ماه رجب را به همه شما مومنان تبریک عرض می‌کنم.

وی ماه رجب را آغاز پاکسازی روح و جان انسان از گناهان و معصیت و شروع خودسازی و خودشناسی دانست و افزود: هر کس برای آغاز سال خود ماهی دارد و ما فروردین را آغاز سال شمسی برای خود می دانیم و ماه رجب آغاز سال اهل عرفان و تقوا و زاهدان است.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد با بیان اینکه رجب و شعبان و رمضان سه ماه برای اصلاح و معرفت نفس است، خاطرنشان کرد: به همین دلیل برای ماه رجب اعمال زیادی وارد شده است و اعتکاف که در روزهای ۱۳ و ۱۴ و ۱۵ رجب و در ایام البیض برگزار می‌شود از جمله آن اعمال است.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد با بیان اینکه جمعه ۲۰ فروردین سالروز قطع رابطه سیاسی ایران و آمریکا و همچنین روز ملی فناوری هسته ای از مناسبت های بسیار مهم انقلاب اسلامی است، ادامه داد: این دو مناسبت تداعی کننده یکی از دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی یعنی استقلال و خودکفایی در ایران است.

وی استقلال ایران و دست یافتن به فناوری هسته ای را از برکات قطع شدن رابطه ایران و آمریکا دانست و تصریح کرد: در سایه قطع رابطه با آمریکا در زمینه های سیاسی، فرهنگی، نظامی و اجتماعی به استقلال رسیدیم.

  • - گردآوری: تبیان لرستان
نظرات

 نام:
 *نظر:

مطالب مشابه

© کلیه حقوق معنوی و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.