امام مهدی (عج): من ذخیره خدا در روی زمین و انتقام گیرنده از دشمنان او هستم
۱۳۹۵/۳/۳ تعداد بازدید: ۲۸۰
print

مصادره اموال ایران دزدی است آمریکایی‌ها عهدشکن هستند

نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد با اشاره به اینکه مصادره اموال ایران در آمریکا دزدی است، گفت: آمریکایی ها دزد و عهد شکن هستند.

 آیت الله سید احمد میرعمادی در خطبه های این هفته نماز جمعه در مصلای الغدیر خرم آباد با سفارش مردم به تقوای الهی اظهار داشت: تقوا سبب استجابت دعای انسان است.

وی با بیان اینکه امام علی (ع) فرمودند دعا کردن در پنج موقع را غنیمت بشمار چراکه در این موقعیت ها هیچ گاه دعا رد نمی شود، تصریح کرد: موقع تلاوت قرآن، اذان، بارش باران، جهاد فی سبیل الله و موقع ناراحتی و آه کشیدن مظلوم پنج موقع استجابت دعا است.

وی با اشاره به یکشنبه پنجم اردیبهشت ماه سالروز شکست حمله نظامی آمریکا به ایران در صحرای طبس گفت: یکی از دلایل حقانیت ایران نصرت های الهی و امدادهای غیبی است که شامل حال ملت ایران می شود.

شکست آمریکا در طبس چیزی جز امداد غیبی نبود

نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد با بیان اینکه در طبس چیزی جز امدادهای الهی و غیبی نبوده است، تصریح کرد: آمریکایی ها نقشه کشیدند و همه چیز را محاسبه کرده بودند و در طبس فرود آمدند اما مردم ایران خدایی دارند.

آیت الله میرعمادی با تاکید بر اینکه خداوند متعال شن ها را مامور کرد و آمریکایی ها را شکست داد، افزود: آمریکایی همه چیز را محاسبه کرده بودند اما محاسبه آنها محاسبه مادی بود و قدرت خدا را در نظر نگرفته بودند.

وی با اشاره به اینکه فکر و اسلحه آمریکایی ها شیطانی بود اما انقلاب ایران بر اساس تفکر الهی شکل گرفته و اسلحه ملت ایران دعا و ایثار است، اظهار داشت: شرط برخورداری از امدادهای غیبی چند چیز است که ایمان ثابت به خداوند و قدرت او از آن جمله است.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد یاری کردن دین خدا و سینه سپر کردن در هرجا که دین خدا در خطر است را از دیگر عوامل برخورداری از امدادهای غیبی دانست و افزود: وحدت کلمه و دوری از اختلاف و تفرقه افکنی از دیگر عوامل برخورداری از امدادهای غیبی است.

مسئولان نسبت به گرفتاری های مردم بی تفاوت نباشند

آیت الله میرعمادی وحدت کلمه را رمز پیروزی انقلاب و تداوم آن دانست و تصریح کرد: استقامت در راه خدا، قوی بودن و نترسیدن از دشمن از دیگر عوامل برخورداری از امدادهای الهی است.

وی خدمت خالصانه به مردم را از عوامل برخورداری از امدادهای غیبی عنوان کرد و گفت: مسئولان باید به مردم خدمت کرده و مشکلات آنها را برطرف کنند و نسبت به گرفتاری مردم بی تفاوت نباشند.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد در ادامه سخنان خود به موضوع رای دیوان عالی آمریکا بر محکومیت ایران و مصادره کردن اموال ایران در آمریکا اشاره کرد و اظهار داشت: آمریکایی ها در ظاهر می گویند مشکلی نیست اما در خفا و پنهانی مشکلات دیگر را به وجود می آورند.

آیت الله میرعمادی با بیان اینکه در مرکز تصمیم گیری های آمریکا، صهیونیست ها حضور دارند، تصریح کرد: حرف دلتمردان آمریکایی یک چیز بوده و عمل آنها چیز دیگری است.

آمریکایی ها دزد و عهد شکن هستند

وی با اشاره به اینکه ۲ میلیون دلار از سرمایه ایران در نزد آمریکایی ها بوده که آن را مصادره کرده اند، ادامه داد: این امر نشان می دهد آمریکایی ها دزد هستند و دزدی می کنند.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد با بیان اینکه آمریکایی ها در روز روشن اموال ایران را مصادره می کنند، تصریح کرد: آمریکایی ها دزد و عهد شکن بوده و قابل اعتماد نیستند.

آیت الله میرعمادی با تاکید بر اینکه این اقدام آمریکا را محکوم می کنیم و از مسئولان و سازمان های بین المللی می خواهیم جلوی این اقدامات را بگیرند، افزود: به هیچ وجه نمی شود به آمریکا و بانک های آن اعتماد کرد.

وی یادآور شد: این اقدام آمریکایی ها بسیار زشت بوده و واقعا باید جلوی این اقدامات گرفته شود.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد با اشاره به اینکه نکته عبرت آموز این است که امروز یک مثلث شوم علیه ایران شکل گرفته و هر اقدامی انجام می دهند اما به فضل الهی شکست می خورند، اظهار داشت: در راس این مثلث شوم آمریکا قرار دارد که با قدرت سیاسی و تبلیغات رسانه ای علیه ایران فعالیت می کند.

مردم مهمترین پشتیبان نظام هستند

آیت الله میرعمادی با بیان اینکه رژیم صهیونیستی با سرویس های اطلاعاتی و جاسوسی و اقدامات تروریستی و رژیم آل سعود با قدرت پول و دلارهای نفتی دو ضلع دیگر این مثلث شوم را تشکیل داده اند، تصریح کرد: آمریکایی ها در پنهانی و مخفیانه شدید ترین تصمیمات را علیه ایران می گیرند و اوباما در جمع شورای حکام خلیج فارس و مرتجعین وامانده از همه چیز اذعان می کند که با آنها همراه است.

وی با تاکید بر اینکه در مقام عمل آمریکا عاجز و ناتوان است و هر اقدامی انجام داده با شکست مواجه شده است، افزود: رژیم صهیونیستی نیز با وجود سیستم های اطلاعاتی و تروریستی در برابر چند جوان حزب الهی در لبنان شکست می خورد.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد با اشاره به اینکه آل سعود بی شرمانه علیه ملت ایران عربده کشی می کند اما همین که سر بلند می کند می بیند در دنیا ذلیل و خوار است، گفت: علت اصلی شکست آمریکا، رژیم صهیونیستی و رژیم آل سعود در برابر انقلاب قدرت الهی و امدادهای غیبی است که شامل حال ملت ایران می شود.

آیت الله میرعمادی با بیان اینکه وجود رهبر هشیار و دور اندیش انقلاب و امدادهای الهی را باید قدر بدانیم، تصریح کرد: باید سنگرهای ولایت را حفظ کنیم تا عنایت خداوند متعال شامل حال ما شود.

وی با تاکید بر اینکه مهم ترین پشتیبان نظام مردم هستند، افزود: مسئولین باید به مردم خدمت کنند و با بهره گیری از سیاست های اقتصاد مقاومتی بر مشکلات اقتصادی غلبه کنند.

  • - گردآوری: تبیان لرستان
نظرات

 نام:
 *نظر:

مطالب مشابه

© کلیه حقوق معنوی و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.