امام مهدی (عج): من ذخیره خدا در روی زمین و انتقام گیرنده از دشمنان او هستم
۱۳۹۵/۴/۲۱ تعداد بازدید: ۶۳۵
print

باید با نشانه های بدحجابی در جامعه برخورد شود

امام جمعه شهرستان دلفان گفت: باید با نشانه های بدحجابی در جامعه برخورد شود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان: نمازعبادی سیاسی ودشمن شکن جمعه این هفته درشهرستان دلفان به امامت حجت‌الاسلام هاشمی نژاد، امام جمعه این شهر و در مصلی نماز جمعه دلفان باحضورپرشورمردم موئمن وخداجوی اقامه شد.امام جمعه شهرستان دلفان ضمن گرامیداشت عید سعید فطر از حضور پرشور مردم متدین این شهرستان در نماز این روز باعظمت تقدیر کرد و در پایان نیز مطالبی در خصوص برنامه ها و وقایع روز منطقه و خصوصا شهرستان دلفان برای نمازگزاران این شهرستان بیان کرد.

وی با اشاره به ۲۱ تیرماه روز حجاب و عفاف: حجاب و عفاف را از ضروریات دین اسلام و نشانه دینداری دانست و گفت: متاسفانه امروز بدحجابی وبند و باری هر روز در سطح جامعه بیشتر می‌شود که زیبنده ایران اسلامی نیست.

امام جمعه دلفان افزود: امروز دشمن از طریق تهاجم فرهنگی و با ابزار فرهنگی کاری کرده است که بانوان با میل و رغبت با بد حجابی در جامعه ظاهر می شوند.

وی تاکید کرد: همه مردم و مسئولان در دولت، مجلس و قوه قضاییه در قبال حجاب مسئولیت دارند و باید پای کار باشند. امام جمعه دلفان افزود: عده ای بدحجاب به طور عمد و با هدف دهن کجی به ارزش های اسلامی با پوششی زننده در جامعه ظاهر می شوند که باید با آنها برخورد شود. وی افزود:متأسفانه امروز با پدیده بی حجابی در شهرستان برخوردی نمی شود و وجود لباسها و مانکنها در بازار و مغازه ها هیچگونه تناسبی با دین و دیانت ندارند و هیچ برخوردی هم با آنها صورت نمی گیرد.

  • - گردآوری: تبیان لرستان
نظرات

 نام:
 *نظر:

مطالب مشابه

© کلیه حقوق معنوی و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.