امام مهدی (عج): من ذخیره خدا در روی زمین و انتقام گیرنده از دشمنان او هستم
۱۳۹۵/۵/۱۷ تعداد بازدید: ۶۵۸
print

توجه دولت به مناطق محروم باید بیشتر شود

امام جمعه شهرستان دلفان در خطبه های این هفته نماز جمعه شهرستان دلفان گفت: توجه دولت به مناطق محروم باید بیشتر شود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان نمازعبادی سیاسی ودشمن شکن و وحدت آفرین این هفته همزمان باسراسرکشوردر مصلی نماز جمعه دلفان باحضورپرشورمردم موئمن ومتدین دلفان به امامت حجت‌الاسلام هاشمی نژاد اقامه گردید.

امام جمعه شهرستان دلفان درخطبه های نماز این شهرستان ضمن دعوت مردم به رعایت تقوای الهی به مناسبتهای هفته اشارکرد و ضمن تبریک روزخبرنگاربه خبرنگاران،آنان را پل ارتباطی بین حاکمیت و ملت جهت انعکاس خواسته های مردم دانستند و گفتند خبرنگار باید با صداقت، شجاعت وانصاف صدای ملت باشد زیرا خبرنگار چشم بینای مردم درنظام اسلامی می باشد.

ایشان با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر بی نتیجه بودن برجام تاکنون و نقض عهد آمریکاییها گفتند اعتمادبه آمریکا و مذاکره با او جز خسارت چیزی را در پی ندارد اما با وجود دشمنی ها و بدعهدی های آمریکا عده ای در داخل سخنگوی طرف مقابل جمهوری اسلامی شده اند. و به توجیه اقدامات خصمانه او و تطهیر چهره دشمن می پردازند.
وی درادامه رعایت عدالت در توزیع اعتبارات و اجرای طرحهای مربوطه در استان و توجه ویژه به مناطق محروم شهرستان گفت: در دهه عدالت و پیشرفت شایسته نیست همه توجهات به دو سه شهر معطوف شود و بقیه شهرها و مناطق محروم استان فراموش شوند.

خطیب جمعه دلفان در ادامه با اشاره به سالروز انفجار بمب اتمی در هیروشیما به دست آمریکا، دولت آمریکا را عامل ایجاد ناامنی در منطقه و جهان ذکر و تصریح کرد: هر جای دنیا موردی از ناامنی و جنایت هست، رد پای آمریکا در آن دیده می‌شود.وی، دولت آمریکا را بزرگترین ناقض حقوق بشر ذکرنمود.

گفتنی است علی رستمیان نماینده مردم شریف دلفان و سلسله در مجلس شورای اسلامی سخنران قبل از خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان دلفان بود.

  • - گردآوری: تبیان لرستان
نظرات

 نام:
 *نظر:

مطالب مشابه

© کلیه حقوق معنوی و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.