امام مهدی (عج): من ذخیره خدا در روی زمین و انتقام گیرنده از دشمنان او هستم
۱۳۹۵/۳/۲۳ تعداد بازدید: ۶۱۵
print

در ماه مبارک رمضان فضای معنوی و قرآنی در جامعه حکمفرماست

امام جمعه دلفان در اولین نماز جمعه ماه مبارک رمضان گفت:در ماه مبارک رمضان فضای معنوی و قرآنی در جامعه حکمفرماست.،

 

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان، حجت‌الاسلام سید جعفر هاشمی نژاد، امام جمعه شهرستان دلفان در اولین نماز جمعه در ماه مبارک رمضان شهرستان دلفان ضمن تبریک به مناسبت این ماه سراسر معنوی و با برکت افزود: در این ماه پر خیر و برکت خداوند توجه و لطف ویژه ای به بندگانش دارد و ما باید با استفاده از این فضای معنوی زمینه خود سازی بیشتر را برای خود فراهم آوریم.

وی در ادامه بیان کرد: ماه مبارک رمضان فرصتی مناسب و کم هزینه برای رشد معنویت و اخلاق در جامعه است.هاشمی نژاد اظهار کرد: ماه رمضان بهترین فرصت برای تزکیه نفس و نزدیکی بیشتر به خداست و ما باید از این ظرفیت عظیم معنوی برای بالا بردن بعد اخلاقی و معنوی خود و جامعه استفاده کنیم.

ایشان خاطرنشان کرد: یکی از برکات ماه مبارک رمضان حاکم شدن فضای معنوی و قرآنی درجامعه است و وظیفه ما است که از این فضا برای سلامت جامعه و کاهش آسیب ها وناهنجاری ها استفاده کنیم و در جهت ارتقاء اخلاقی جامعه گام برداریم.

  • - گردآوری: تبیان لرستان
نظرات

 نام:
 *نظر:

مطالب مشابه

© کلیه حقوق معنوی و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.