امام مهدی (عج): من ذخیره خدا در روی زمین و انتقام گیرنده از دشمنان او هستم
۱۳۹۵/۴/۵ تعداد بازدید: ۷۷۶
print

شب های قدر فرصتی برای بازگشت به مقصوداصلی یعنی خداوند است

امام جمعه دلفان در خطبه های نماز جمعه این هفته دلفان گفت: شب های قدر فرصتی ناب برای بازگشت مقصوداصلی یعنی خداوند است.

 

 

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان: نمازعبادی سیاسی ودشمن شکن جمعه این هفته شهر دلفان باحضورپرشوراقشارمختلف مردم مومن وخداجوی این شهربه امامت حجت‌الاسلام هاشمی نژاد در مصلی شهر نورآباد اقامه گردید

امام جمعه دلفان درخطبه های نمازضمن دعوت مردم به رعایت تقوای الهی به دیدار اخیر دانشگاهیان با مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: رهبر انقلاب در این دیدار با ترسیم اهداف ۲۰ ساله نظام اسلامی راه های دستیابی به ایرانی مقتدر را تبیین کردند؛ اقتدار و انقلابی گری، دو واژه مهمی است که رهبر معظم انقلاب در سخنرانی های اخیر خود به مراتب از آن استفاده و از اصول اصلی انقلاب برمی شمارند.

خطیب جمعه دلفان افزود: ما باید انقلابی ماندن و انقلابی علم کردن را که به از دست آوردن انقلاب سخت تر است؛ به‌عنوان اصولی ثابت، همیشگی و وظیفه ای واجب محسوب کنیم. امام جمعه تفت همچنبن بر ضرورت استفاده از فرصت شب های قدر تاکید کرد و اذعان داشت: یکی از نعماتی که خداوند برای بندگان خود مقدر ساخته، همین شب های قدر است؛ شب های قدر فرصتی ناب برای بازگشت مقصوداصلی یعنی خداوند است.

وی اضافه کرد: در شب های قدر سرنوشت یکساله هر انسانی تعیین می‌شود؛ و هر فردی می تواند با تضرع و دعا و اشک و ناله مقدرات خود را به بهترین نحو تعیین کند. حجت‌الاسلام هاشمی نژاد با تسلیت پیشاپیش شهادت حضرت علی(ع) گفت: از خداوند متعال می خواهیم تا ما را پیروان حقیقی این امام همام قرار دهد. وبهره گیری ازفیوضات ماه پرخیروبرکت رمضان ولیالی قدرهفته قوه قضائیه راتبریک ویادوخاطره آیت الله دکتربهشتی وشهدای دستگاه قضاراگرامی داشته ودرادامه گفت قضات ودستگاه قضایی بایدراه وروش وبرنامه های آیت الله شهیددکتربهشتی راسرلوحه فعالیتهاوخدمات خودقراردهند.

  • - گردآوری: تبیان لرستان
نظرات

 نام:
 *نظر:

مطالب مشابه

© کلیه حقوق معنوی و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.