امام مهدی (عج): من ذخیره خدا در روی زمین و انتقام گیرنده از دشمنان او هستم
۱۳۹۵/۴/۲۶ تعداد بازدید: ۶۱۶
print

شورای نگهبان از ارکان مهم نظام و حافظ اسلامیت و مردم سالاری است

امام جمعه شهرستان دلفان گفت: شورای نگهبان از ارکان مهم نظام است و با نظارت بر مصوبات مجلس و انتخابات حافظ اسلامیت و مردم سالاری نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی لرستان؛ حجت‌الاسلام هاشمی نژاد امام جمعه شهرستان دلفان در ابتدای سخنان خود در نماز جمعه این هفته شهرستان دلفان به فرا رسیدن سالروز تخریب قبور ائمه بقیع (علیهم السلام)اشاره کرد و گفت: وهابیت خبیث که دست پرورده دولت های غربی همچون انگلیس است در پوشش دین به جنگ اسلام ناب آمده و شیعیان را مخالف با با قرآن می دانند.

وی افزود: وهابیت همچون ابوسفیان عمل می‌کنند و با به نیزه کشیدن قرآن سعی در فریب مسلمانان جهان جهت مقابله با تشیع را دارد که به اراده الهی این امر هیچگاه محقق نخواهد شد.
امام جمعه شهرستان دلفان ضمن گرامی‌داشت ۲۵ تیرماه، روز بهزیستی و تأمین اجتماعی اظهار داشت: سرپرستان خانواده خود را توسط تامین اجتماعی بیمه کنند تا درآینده با مشکل رو برو نشوند.
وی تصریح کرد:هیچ کدام از ارگان های حمایت کننده از مستضعفین پاسخگوی نیاز فقر موجود در شهرستان نیستند و به همین علت مردم باید خود آستین همت را با کمک به فقرا
بالا ببرند.
حجت‌الاسلام هاشمی نژاد همچنین به بحث آمار بالای اعتیاد در شهرستان دلفان اشاره کرد و گقت: پر رنگی اعتیاد در جای جای شهرستان به چشم می خورد و مسئولین باید این موضوع را در اولیت قرار دهند و با ایجاد اردگاه رایگان ترک اعتیاد به یاری معتادانی بشتابند که به علت مشکلات مالی امکان ترک اعتیاد راندارند.
وی در در ادامه به سالروز تأسیس نهاد شورای نگهبان اشاره کرد و بیان داشت: شورای نگهبان از ارکان مهم نظام است و با نظارت بر مصوبات مجلس و انتخابات حافظ اسلامیت و مردم سالاری نظام مقدس جمهوری اسلامی است.
امام جمعه شهرستان دلفان کرد: عملکرد قابل قبول شورای نگهبان موجب شده دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی هجمه های فراوانی را علیه این نهاد انجام دهند و این موضوع اهمیت کار شورای نگهبان را به خوبی نمایان کرده است.
خطیب نماز جمعه شهرستان دلفان در پایان سخنان خود به حادثه تروریستی شب گذشته در فرانسه اشاره کرد و گفت: ما هر عمل تروریستی را در هر جای جهان محکوم می‌کنیم برایمان فرق ندارد که این اتفاق در یک کشور اسلامی رخ دهد یا غیر اسلامی، و مهم این است که مردم جهان دریابند که این حوادث ناشی از حمایت های دولت هایی است که خود آن را پرورش داده اند.

  • - گردآوری: تبیان لرستان
نظرات

 نام:
 *نظر:

مطالب مشابه

© کلیه حقوق معنوی و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.