امام مهدی (عج): من ذخیره خدا در روی زمین و انتقام گیرنده از دشمنان او هستم
۱۳۹۵/۵/۳ تعداد بازدید: ۶۷۶
print

مسئولین به وضعیت بیمارستان سینای دلفان رسیدگی کنند

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دلفان در خطبه های نماز جمعه دلفان گفت:مسئولین به وضعیت بیمارستان سینای دلفان رسیدگی کنند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی لرستان؛ حجت‌الاسلام هاشمی نژاد امام جمعه شهرستان دلفان در خطبه های نماز جمعه این هفته بیان داشت: یکی از مناسبت های مهم پیش رو پنجم مرداد، یادآور اولین اقامه نماز جمعه بعد از انقلاب به فرمان مبارک حضرت امام خمینی (ره) و توسط حضرت آیت اله طالقانی(ره) می باشد که بعنوان هفته نمازجمعه نام گذاری شده است.

وی افزود: نماز جمعه سنگری بسیار مهم برای تبیین اهداف انقلاب و نمایش قدرت سیاسی نظام است و خدواندمتعال نیز در قرآن کریم دعوت ویژه ای از مردم برای شرکت در نمازجمعه کرده است.
وی به سفر وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به شهرستان دلفان اشاره کرد و گفت: بعضی افراد از این سفر قصد بهره برداری سیاسی داشتند.
وی تصریح کرد: وزیری که مسئولیت های سنیگنی همچون تعاون،کار و رفاه اجتماعی را به عهده دارد مگر در کل دوره مسئولیتش چند بارمی تواند به یک شهرستان سفر کند؟خیلی ها منتظر بودند تا وزیر در این سفر حداقل موضوع زنان کارگر یا آمار بالای بیکاری را مورد بررسی قرار دهد.

حجت‌الاسلام هاشمی نژاد گفت: این آقا وقتی تشریف آورد کمتر از ۱۰دقیقه در شهر ماند و درمانگاهی را افتتاح کرد که افتتاح شده بود، بنا بر آمار ۱۷هزار نفر کارت کارگری در شهرستان دریافت کرده اند؛وضع فقر باعث شده که زنان دست به کار شوند و به کارگری روی بیاوردند اما وزیر حتی حاضر نشد حداقل بحث زنان کارگر را که اینقدر در کشور سر و صدا کرد را پیگیری کند.
خطیب نماز جمعه شهرستان دلفان اظهار داشت: محرومیت ها در بخش های از شهرستان عجیب و باور نکردنی است، خیلی از روستا های شهرستان از امکانات اولیه ای همچون راه مناسب، آب، آنتن های مخابراتی وتلویزیونی و.. محرومند؛ بعضی ها حتی در خانه هایشان زیر انداز هم ندارند.
وی سفر وزیر کار به شهرستان را یک نوع دهن کجی بر شمرد و افزود: هزینه سفر این آقایان از دستاورد های آن بیشتر بود. من تقصیر را متوجه مسئولین اجرایی شهرستان نمی دانم، و در این زمینه باید مسئولین استانی و وزارتی به مردم شریف شهرستان پاسخگو باشند.
امام جمعه شهرستان دلفان تصریح کرد: در سفر رئیس جمهور به لرستان هم همین کم لطفی ها در حق شهرستان دلفان صورت گرفت، در آن زمان هم به جای فرستادن یک
وزیر، معاون گردشگری را به شهرستان دلفان فرستادند.

وی افزود: شهرستان ما با مشکلاتی فروانی دست و پنجه نرم می‌کند، البته نباید خدمات صورت گرفته در طول عمر پر برکت انقلاب اسلامی را فراموش کرد زیر قبل ازانقلاب نورآباد، نا آباد بود.روی سخن ما با مسئولینی است که با کم لطفی باعث محروم ماندن این منطقه شده اند.
وی بیان داشت:چندی پیش وقتی با یکی از مسئولین سازمان آب استان در مورد مشکلات عمده آب آشامیدنی روستا ها صحبت می کردم، ایشان اظهار بی اطلاعی می کرد؛ معلوم است که این آقا اطلاعی از وضعیت بحرانی شهرستان دلفان ندارد.

خطیب نمازجمعه دلفان به وضعیت بهداشتی شهرستان اشاره کرد و گفت: سال گذشته در سفر استاندار نورآباد بنا شد که ۷ میلیارد تومان در بیمارستان این سینا هزینه شود، اما بررسی ها نشان میدهد که با گذشت یک سال از آن وعده، کمتر از۳ میلیارد هزینه شده است؛ وضعیت تنها بیمارستان نورآباد در شان مردم نیست، هنوز نتوانسته اند یک درمانگاه ویژه را در داخل شهر تهیه کنند تا مردم کمتر با مشکل روبرو شوند.

وی افزود: در بحث گاز رسانی متاسفانه مسئولین مردم را بدبین کرده اند، چند ماه پیش با حضور استاندار مراسم گاز رسانی به ۹ روستا برگزار شد اما متاسفانه مشخص شده که فقط ۲روستا از نعمت گاز بهرمند شده اند؛ چرا دروغ می‌گوید؟مسئولین شرکت گاز پاسخگو باشند؟
امام جمعه شهرستان دلفان تصریح کرد: در یک نمونه دیگر در سال گذشته آقای استاندار در شورای برنامه ریزی که در این شهر تشکیل شد قول مساعد دادند که به عده ای از کار آفرینان وام تعلق بگیرد، اما یک ریال به این کار آفرینان وام تعلق نگرفت. یکی از کار آفرینان می گفت اگر به من وام می دادند ۳۰۰ نفر را مشغول به کار می کردم.
حجت‌الاسلام هاشمی نژاد در پایان خطاب مسئولین گفت: شما را به خدا از پشت میز هایتان بلند شوید و بصورت میدانی کار کنید.

  • - گردآوری: تبیان لرستان
نظرات

 نام:
 *نظر:

مطالب مشابه

© کلیه حقوق معنوی و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.