امام مهدی (عج): من ذخیره خدا در روی زمین و انتقام گیرنده از دشمنان او هستم
۱۳۹۵/۱/۲۹ تعداد بازدید: ۱۶۸
print

مسئولین میزان خسارات وارده از سیل را برای جبران اعلام نمایند

امام جمعه دلفان در خطبه های نماز جمعه این هفته خواستار اعلام میزان خسارات واارده از سیل جهت رفه و جبران آن شد.

 

 

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی لرستان حجت‌الاسلام سید جعفر هاشمی نژاد، امام جمعه شهرستان دلفان در سخنانی با اشاره به سالروز ولادت باسعادت حضرت امام علی علیه‌السلام اظهار داشت: جامعه علوی، جامعه‌ای بر پایه عدالت، اخلاق اسلامی و انصاف است

امام جمعه دلفان خطبه های نماز جمعه این هفته ضمن تبریک اعیاد رجب وتقدیر از زحمت کشان و دست اندرکاران برگزاری مراسم اعتکاف افزود:اعتکاف قبل از انقلاب اسلامی مورد توجه نبود ولی امروزه در سراسر کشور و در تمام شهر و روستاهااعتکاف برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه دعوت به خدا به انسان آرامش و سکوت می‌دهد، اظهار کرد:اعتکاف نباید فقط مختص ماه رجب باشد بلکه ماه رمضان نیز برای انجام اعتکاف بسیار خوب است که پیامبر در این ماه اعتکاف می‌کردند.

خطیب نماز جمعه دلفان در بخش دیگری از خطبه های نماز جمعه این هفته دلفان افزود: از ایام ماه مبارک رجب و نیز ایام اعتکاف باید در راستای تقویت فرهنگ اسلامی و اشاعه معنویت در جامعه، نهایت استفاده صورت گیرد.

امام جمعه دلفان با اشاره به ۲۹ فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: نیروی ارتش جمهوری اسلامی ایران، برخلاف گذشته در قبل ازانقلاب، امروز در خدمت اسلام و در حراست از مرزهای جمهوری اسلامی ایران، در اوج اقتدار و آمادگی کامل بسر می‌برد.ونیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران با تکیه بر دانش جوانان کشور، بسیاری از ادوات وسلاح‌های دفاعی مورد نیاز کشور را خودشان طراحی می‌کنند.

وی با اشاره به بارشهای بی سابقه در شهرستان و وقوع خسارات ناشی از سیل گفت:سیل خسارت فراوانی به زیرساخت ها و اموال مردم وارد کرده است که امیدواریم دولت نسبت به جبران بخشی از این خسارت اقدام نماید.

وی، از مسئولان شهرستان دلفان خواست که میزان خسارات را به استان اعلام نمایند تا مسئولان در جریان میزان خسارات وارده باشند.
وی، با قدردانی از زحمات شبانه روزی ستاد بحران و صبوری مردم شهرستان دلفان گفت: این شهرستان یک منطقه وسیع با ۴۴۰ روستا است که امکانات
موجود در مواقع بحرانی نمی تواند جوابگو باشد و امیدواریم نیروهای امدادی به تجهیزات مورد نیاز مجهزشوند.
حجت‌الاسلام هاشمی نژاد بیان داشت: این حادثه می تواند تجربه خوبی برای مدیران باشد تا بتوانند در مواقع بحران وظیفه خود را به بهترین شکل انجام دهند و با پیشگیری از وارد شدن خسارت بیشتر جلوگیری نمایند.

  • - گردآوری: تبیان لرستان
نظرات

 نام:
 *نظر:

مطالب مشابه

© کلیه حقوق معنوی و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.