امام مهدی (عج): من ذخیره خدا در روی زمین و انتقام گیرنده از دشمنان او هستم
۱۳۹۵/۴/۱۲ تعداد بازدید: ۶۲۶
print

معرفت نسبت به امام عصر از وظایف منتظران واقعی آن حضرت است

امام جمعه شهرستان دلفان گفت: معرفت نسبت به امام عصر از وظایف منتظران واقعی آن حضرت است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی لرستان حجت‌الاسلام هاشمی نژاد، امام جمعه شهرستان دلفان در خطبه های این هفته نماز جمعه شهرستان  درباره اهمیت موضوع مهدویت در مکتب اسلام و جامعه اسلامی اعم از شیعه و سنی، مشهود بودن اصل امامت و حکومت در اختیار امام زمان (عج) سخنانی بیان کرد.

وی در بخش دیگری از خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان دلفان که همزمان با آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و حضور مردم روزه دار و استکبار ستیز شهرستان دلفان در راهپیمایی روز جهانی قدس برگزار شد، معرفت نسبت به حضرت ولی عصر علیه السلام، تهذیب نفس و اصلاح فردی و همچنین شناخت عظمت و مقام حضرت مهدی علیه السلام و نگه داشتن حرمت او را از وظایف منتظران واقعی حضرت مهدی  عج الله تعالی فرجه الشریف در زمان غیبت معرفی کرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به محرومیت منطقه و مشکل بیکاری جوانان منطقه گفت: موضوع زنان کار توسط رسانه ها به گوش مسئولین ارشد کشور رسیده است و این مسئله باعث  شرمساری همه است که باید مسئولین برای این مشکل چاره اندیشی کنند که اعلام موضع در این مسئله دردی را دوا نمی کند و تنهاترین وظیفه مسئولین در این زمینه اقدام و عمل است.

  • - گردآوری: تبیان لرستان
نظرات

 نام:
 *نظر:

مطالب مشابه

© کلیه حقوق معنوی و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.