امام مهدی (عج): من ذخیره خدا در روی زمین و انتقام گیرنده از دشمنان او هستم
۱۳۹۵/۳/۱۹ تعداد بازدید: ۷۱۳
print

مهربانی خداوند با بندگان خود در ماه رمضان

امام جمعه دلفان در خطبه های نماز جمعه این شهرستان گفت: خداوند با بندگان خود در ماه رمضان با کرامت و مهربانی پذیرایی می‌کند.

 

 


به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی لرستان حجت‌الاسلام هاشمی نژاد در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه دلفان در مصلی این شهرستان گفت: امام خمینی(ره) با انقلاب خود توانست ملت ایران را از دست استعمار خارجی و استبداد داخلی نجات دهد.

وی با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب چندین سال است با ابراز نگرانی از تحریف نام و شخصیت امام هشدارهایی میدهند بیان داشت:اگر بخواهیم در آینده با اقتدار و عزت مند زندگی کنیم نباید راه امام و ولایت را فراموش کنیم و یا خدشه ای به آن وارد
کنیم.

امام جمعه دلفان اظهار داشت:یکی از راههای نفوذ دشمنان این است که حضرت امام(ره) را جور دیگری جلوه دهند و ذهن جوانان را نسبت به شخصیت واقعی ایشان منحرف نمایند.

امام جمعه شهرستان دلفان افزود: دشمنان در طول عمر با برکت انقلاب اسلامی دوران بعد از امام خمینی(ره) را نشانه رفتند که رهبری امام گونه مقام معظم رهبری باعث یاس و نا امیدی آنان شد.

حجت‌الاسلام هاشمی نژاد، در بخش دیگری از سخنان خود ضمن دعوت نمازگزاران به رعایت تقوای الهی، به فضایل ماه مبارک رمضان اشاره نمود و به تبیین روزه داری، از دیدگاه آیات و روایات پرداخت.

وی گفت: این ماه در روایات اسلامى ماه خدا و میهمانى امت پیامبر اکرم(صلى الله علیه وآله) خوانده شده و خداوند متعال از بندگان خود در این ماه در نهایت کرامت و مهربانى پذیرایى مى کند.

  • - گردآوری: تبیان لرستان
نظرات

 نام:
 *نظر:

مطالب مشابه

© کلیه حقوق معنوی و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.