امام مهدی (عج): من ذخیره خدا در روی زمین و انتقام گیرنده از دشمنان او هستم
۱۳۹۵/۱/۲۲ تعداد بازدید: ۵۲۹
print

برگزاری نماز جمعه  درشهرستان دورود

نماز جمعه این هفته دورود به امامت حجت‌الاسلام والمسلمین حقیان در مصلی امام خمینی(ره) این شهرستان برگزار گردید.

 

 

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان حجت‌الاسلام و المسلمین حقیان امام جمعه دورود در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه که با حضور جمع کثیری از مردم متدین این شهرستان برگزار گردید،با دعوت همه مسلمین به تقوا و پرهیزگاری طی سخنانی، گفت: خداوند متعال نسبت به سنگدلی و سخت دلی به بندگان هشدارداده است،و از عواملی که باعث سنگدلی انسان می‌گرددمی توان به ترک نمازو هم نشینی با افراد غیرمتدین اشاره نمود.

امام جمعه دورود در ادامه با اشاره به تلاش تمامی دستگاههای اجرایی به تحقق شعار سال که توسط رهبر معظم انقلاب نامگذاری شده است، اظهار داشت: جامع عمل پوشاندن دستگاههای اجرایی به شعار سال و پیگیری و انجام مشکلات شهری و مردم از اولویت همه ادارات و نهادها می باشد، که امیدواریم با همت تمامی مسئولین این مهم محقق گردد.
حجت‌الاسلام والمسلمین حقیان ادامه داد: مسئولین باید نسبت به اقدام و عمل مضاعف در حوزه کاری خود و مردم نیز نسبت به مطالبه خواسته های خود اهتمام لازم را بعمل آورند.

  • - گردآوری: تبیان لرستان
نظرات

 نام:
 *نظر:

مطالب مشابه

© کلیه حقوق معنوی و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.